Reklama:

Udar mózgu (674)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
20-12-2016, 11:32:16

Na to pytanie nikt Ci nie odpowie. Każdy przypadek jest inny. Pozostaje czekać i mieć nadzieję. Serdecznie pozdrawiam
"Nadzieja umiera ostatnia"
gość
29-12-2016, 12:59:43

Dzień dobry wszystkim ,
Jestem studentem 3 roku fizjoterapii na WSIiZ w Rzeszowie i właśnie jestem na etapie pisania pracy licencjackiej . Mam ogromną prośbę do tych którzy mają lub mogą poświęcić 5 min swojego czasu i wypełnić ankietę która dotyczy świadomości ludzi na temat udaru mózgu . Zebrane odpowiedzi niezbędne mi będą do opracowania wniosków w mojej pracy .
Z góry dziękuję i pozdrawiam .
oto link do ankiety :
http://www.survio.com/survey/d/A2A8G9R4X4L1E9C6S
gość
04-04-2017, 19:53:44

romanek 2014-07-17 22:42:35
Gość 2014-07-16 16:46:10
Do Pani, której Babcia miała udar i idzie na rehabilitację do Dzierżążna...
Rozumiem, że tego w woj.pomorskim. Ten szpital nie ma niestety dobrej opinii, ale dobrze ze jest jakas opcja. Jesli babcia jest jeszcze w szpitalu np. w gdansku lub koscierzynie czy gdziekolwiek na oddziale neurologii to spróbujcie załatwić skierowanie na rehabilitację (wystawia lekarz prowadzący) do szpitala Studenckiego (w gdansku) lub SOlanki Inowroclaw (rehabilitacja szpitalna neurologiczna) - formularz do pobrania na ich stronie. W tym studenckim rehabilitacja mojego ojca trwała 2,5 miesiaca, ale tak naprawde dopiero w Solankach postawili go na nogi, a jest po 2 udarach ciezkich (po piwerwszym uczył sie chodzic ok.6m-cy. REHABILITACJA SZYBKA JEST BARDZO WAŻNA. Im póżniej tym gorsze rokowania! Teraz przychodzi do nas wciąz rehabilitant prywatnie, a ojciec jest już 4 lata od 2ego udaru. Dodam jeszcze że ma 82lata[/CYTAT
Najważniejsze jak najszybciej zacząć. Gdziekolwiek ale zacząć.
Zamast do przechowalni do Dzierżążna to znacznie
lepiej rehabilitować się w Gdańsku -
www.doz.pl/lekarze/l58060-Fizjoterapeuta_Pawel_Michalowicz_masazysta
gość
13-04-2017, 14:30:53