Reklama:

Udar mózgu (674)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

Forumowiczka
28-04-2015, 20:26:07

Gość 2015-04-28 22:00:11
Witam, mąż doznał udaru mózgu w pracy, czy ma prawo do jakiego kolwiek odszkodowania. Czy jest szansa że ubezpieczyciel może zaliczyć to jako nieszczęśliwy wypadek albo trwały uszczerbek na zdrowiu. Proszę o odpowiedź katarzyna88-1988@o2.pl
witam , spróbować zawsze można ,a nawet trzeba ....ale szanse są raczej nikłe ,chyba ,że jesteś w stanie udowodnić ,że mąż w pracy miał tak duży stres ,że drastycznie podskoczyło ciśnienie ,ale to i tak chyba nie wiele da ,bo na udar móżgu pracuje się całe życie . Do wysokiego ćiśnienia potrzebne są jeszcze skrzepy w żyłach,które przyblokują dopływ krwi do mózgu.
Mogę sie jednak mylić ,nie jestem lekarzem ,ale podczas 6 lat choroby męża dużo się naoglądałam,nauczyłam i naczytałam na temat udarowców.Pozdrawiam cieplutko
gość
29-04-2015, 02:49:04

Gosiu kochana , wesprzyj mnie slowem , czytalam Was na spiaczce, jeszcze wowczas kiedy Karolina byla , Ty juz cztery lata pomagasz dzielnie , pozniej Bozenka dolaczyla, wczesniej Betina pisala o chorobie brata.
Ja bylam dotychczas zdrowa , az nagle 18 kwietnia dostalam palpitacji , w szpitalu porobiono wszystkie badania , echocardiogram wykazal migotanie przedsionkow , niedomykalnosc zastawek, Tachycardie. Puls 150 uderzen na minute.
Teraz jestem w domu , boje sie udaru , boli mnie silnie glowa , mimo lekow zle czuje sie, wszystko zawalilo sie , zadnych objawow wczesniej poza palpitacjami nie mialam.
Palpitacje same odchodzily ekg nie wykazywalo uszkodzen w sercu.
Jak to dalej bedzie ?, przeczuwam ,ze wkrotce dojdzie do udaru, .
Gosiu zalamalam sie , nie daje rady , stale placze, nie poradze sobie. Pozdrawiam Jagoda
gość
04-05-2015, 09:53:09

Dzień dobry Państwu,