Reklama:

Udar mózgu (674)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

Początkująca
25-03-2015, 12:57:36

Witam jestem studentką Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na wydziale Nauk o Zdrowiu. Zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety w celu zgromadzenia informacji niezbędnych do napisania pracy magisterskiej. Tematem pracy jest wpływ rehabilitacji na jakość życia pacjentów po udarze mózgu. Ankieta jest całkowicie anonimowa. W każdej chwili można przerwać uzupełnianie ankiety i zrezygnować z uczestnictwa w badaniu bez żadnych konsekwencji.
Link do ankiety:
www.interankiety.pl/interankieta/d0614966bf033cea6f254a6d62fae590
gość
08-04-2015, 14:45:28

Witam serdecznie. Wczoraj moja babcia miala wylew-udar. Jest nie przytomna. Ma sparalizowana prawa strone kiedys miala lewa, jest podlaczona do kroplowki aparatury lecz wszystko wyrywa.musieli.jej zwiazac reke by tego nie robila. rusza sie. Dzis wziela scisnela prawa reka ta co ma sparalizowana mi dlon tak mocno ze palce zsinialy.czy sa szanse ze z tego wyjdzie tak bardzo sie o nia boje tak bardzo ja kocham nie chce jej stracic
gość
12-04-2015, 18:59:39

Nikt nie jest w stanie powiedzieć czy wyjdzie z tego, trzeba być dobrej myśli
pozdrawiam
Początkujący
15-04-2015, 10:16:38

Co prawda nie czuje sie kompetentny do udzielania jakichkolwiek informacji na temat udaru, ale myślę ze ten film da nadzieję wielu z was na powrot do zdrowia https://www.youtube.com/watch?v=mXytJyCMhIQ
Moja babcia calkiem niedawno przeszła udar. Diagnoza brzmiała dla nas jak wyrok, babcia straciła kompletnie chęc do zycia - z osoby ktora codziennie rano wstwała skoro świt i zajmowała się swoim gospodarstwem nagle stała się uzależniona od innych... strasznie ciężko jest się pogodić z utratą sprawności z dnia na dzień a ten filmik przywraca nadzieję i chęć do walki.
Dopiero gdy zmierzysz się z wizją utraty bliskiej osoby, zaczynasz kochać prawdziwą miłością
gość