Reklama:

Udar mózgu (674)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
19-12-2011, 16:05:27

dodatkowa informacja
dnia 19 grudnia 2011 roku około godziny 14 osoba zmarła.
ŚPIESZMY SIĘ KOCHAĆ LUDZI...
...TAK SZYBKO ODCHODZĄ.
Początkująca
20-01-2012, 08:56:18

Dzień dobry. Jestem studentką 5 roku studiów magisterskich fizjoterapia. Bardzo potrzebuję i proszę o państwa pomoc. Prowadzę badania na temat dostępności i przydatności rehabilitacji środowiskowej osób po udarze mózgu. Badania są anonimowe a wyniki uzyskane tą drogą zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie w mojej pracy magisterskiej.
ANKIETA KIEROWANA JEST DO RODZIN I OPIEKUNÓW OSÓB PO UDARZE MÓZGU.
Z góry bardzo dziękuję za wzięcie udziału w badaniach i poświęcony mi czas. Poniżej podaję link do strony z ankietą.
http://www.ankietka.pl/ankieta/77421/rehabilitacja-srodowiskowa-osob-po-udarze-mozgu.html
gość
23-01-2012, 13:36:07

sylwia2 2012-01-20 09:56:18 Dzień dobry. Jestem studentką 5 roku studiów magisterskich fizjoterapia. Bardzo potrzebuję i proszę o państwa pomoc. Prowadzę badania na temat dostępności i przydatności rehabilitacji środowiskowej osób po udarze mózgu. Badania są anonimowe a wyniki uzyskane tą drogą zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie w mojej pracy magisterskiej.
ANKIETA KIEROWANA JEST DO RODZIN I OPIEKUNÓW OSÓB PO UDARZE MÓZGU.
Z góry bardzo dziękuję za wzięcie udziału w badaniach i poświęcony mi czas. Poniżej podaję link do strony z ankietą.
httpwww.ankietka.pl/ankieta/77421/rehabi://litacja-srodowiskowa-osob-po-udarze-mozgu.html
gość
28-03-2012, 07:47:35

Konkretne informacje na temat rehabilitacji po udarze sa na stronie http://www.pomorskirehabilitant.pl/udary.htm
gość
26-04-2012, 22:03:33