Reklama:

Udar mózgu (674)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
26-08-2010, 10:03:09

Bardzo Tobie współczuje.
Dolegliwości które miał Tato to tak zwany przemijajacy udar mózgu TIA.
jest to najczesciej objaw zwiastunowy kolejnego udaru
prawdopodobnie jest jakas przyczyna miazdżyca zwezenie tetnic szyjnych lub zaburzenia rytmu serca - migotanie itp.
Dziwne ze przekazano tobie informacje ze takiego czegoś jeszcze nie widziano moze nie lezał na neurologi??
powinien go zobaczyć neurolog zajmujacy sie udarami
powodzenia
gość
28-08-2010, 11:54:50

Witam,ja też miałem udar w zeszłym roku w listopadzie,mam 42 lata.Od kwietnia powróciłem do pracy zawodowej-jestem kierowcą.Według mojej oceny po chorobie pozostały tylko leki i pamięć że coś takiego musiało akurat mi się przytrafić,ale pamiętam też strach w czasie pobytu w szpitalu najpierw o to czy przeżyje a potem jak dalej będzie wyglądać moje życie.Niewiem czy miałem szczęście czy mam silny organizm ale po paraliżu niema śladu,jedynie jak się zdenerwuje to mam lekkie problemy z wypowiedzeniem niektórych słów.Pozdrawiam wszystkich.NIE PODDAWAJCIE SIĘ.Sławek
gość
16-10-2010, 18:48:21