Reklama:

Opieka nad osobą po udarze mózgu (227)

Forum: Udary i tętniaki

Początkująca
24-03-2014, 06:03:36

To nie wiek ;), nie odpowiadała mi Pani, bo napisałam dopiero po raz pierwszy. Ale trochę śledziłam forum i akurat Panią zapamiętałam wybitnie. :) Już wiemy, że to choroba, która potrzebuje czasu i cierpliwości. Tato fizycznie już w miarę dobrze, ale ta mowa... :( Już potrafił np. przywitać się, a teraz zapomniał. I te jego nerwy. :( A my z niemożności zrozumienia go, często płaczemy-zwłaszcza mama.
Dobrego dnia Wszystkim, pozdrawiam. :)
Początkująca
24-03-2014, 20:23:43

Jestem załamana, lekarze z naszego Wojewódzkiego szpitala goniczego na udarowym doprowadzili moją mame do cieżkiej niewydolnosci oddechowej i w nocy oddali na OIOM do Cieszyna !
W 4 dni zgnoili człowieka !
Boje się, wiem ze jest teraz w lepszych rękach ale boje się naprawdę się boję... co będzie dalej...
Forumowiczka
24-03-2014, 21:15:35

agnieszkakosik 2014-03-24 21:23:43 Jestem załamana, lekarze z naszego Wojewódzkiego szpitala goniczego na udarowym doprowadzili moją mame do cieżkiej niewydolnosci oddechowej i w nocy oddali na OIOM do Cieszyna !
W 4 dni zgnoili człowieka !
Boje się, wiem ze jest teraz w lepszych rękach ale boje się naprawdę się boję... co będzie dalej...