Reklama:

Drżenie samoistne (255)

Forum: Padaczka

gość
02-09-2009, 16:35:00

Nazywam się anna i zarejestrowalam sie na forum. Prawdę mowiąc zdziwiłam się że inni też mają podobne problemy i podobnie z nimi żyją i zmagają się

Zatem pozdrawiam wszystkich
gość
17-10-2009, 22:33:07

Witam Was Wszystkich :)

Dzisiaj po raz pierwszy weszłam na to forum i zostałam mile zaskoczona. Nie jestem sama.. Wy też rozumiecie co to za problem. Jestem studentką i przeżywam gehennę w czasie wykładów, lub nie daj Boże prezentacji, kiedy musze stanąć przed wszystkimi i zaprezentować materiał. Oczywiście, mam wrażenie, że wszyscy skupiają uwagę na mnie, moim drżacym głosie i ciele zamiast na tym co mówię. Zresztą sami wiecie, jakie to jest kłopotliwe. Już od kilku dobrych lat jestem prowadzona przez neurologa, który stwierdził u mnie DS. Od dłuższego czasu przyjmuję propranolol, ale niestety ostatnio, ze względu na uciążliwe skutki uboczne (alergia i astma) musiałam odstawić ten lek. Sama nie wiem co o tym wszystkim mam myśleć. Są lepsze i gorsze dni, niestety ostatnio u mnie dominują te gorsze. Neurolog powiedział mi, że objawy tego schorzenia (bo mimo wszystko nie uznaję tego za chorobę) uzależnione są od wiary w siebie, pewności i dobrego samopoczucia.

Życzę Wam i sobie dużo takiej wiary.
Pozdrawiam,
DSnka
gość
29-10-2009, 10:05:27

Ja przeżywam dokładnie to samo i dopiero niedawno się dowiedziałam, co tak właściwie mi dolega. Początkowo chciałam to leczyć u psychiatry, który stwierdził u mnie nerwicę lękową i fobię społeczną - ale okazało się, że tak naprawdę ta nerwica i fobia jest następstwem Drżenia Samoistnego, które powoduje, że boję się ludzi, bo boję się, że zacznie mi się trząść głowa. Bardzo mi pomogło przeczytanie wypowiedzi na forum, wiem, że nie tylko ja tak mam (a takie miałam poczucie, że jestem jakaś dziwna i inna niż reszta świata).