Reklama:

Życie z chorym na padaczkę (368)

Forum: Padaczka

gość
14-07-2011, 23:20:31

Beata Ty tez jestes mloda i nie masz zadnego zyciowego doswiadczenia, drepczesz w miejscu, chcialabys zmiany na lepsze a tu nie ma recepty.Sama widzisz , ze przydalaby sie porada fachowca , ja bym obstawala za psychologiem. Poradz sie niekoniecznie w AAA moze byc u prywatnego.Przedstawisz sprawe tak jak wyglada a lekarz oceni sytuacje i udzieli Tobie porady , przeciez tutaj nie tylko chodzi o Twojego partnera chodzi tez o Twoje zdrowie. Tych klopotow i problemow masz nadto, jak dlugo zdolasz sama to dzwigac?. Czy masz kase na psychologa?, ja pomoge nie krepuj sie , moze nie pracujesz, moze uczysz sie . Napisz kilka slow o sobie . Vega
gość
15-07-2011, 09:24:21

Jestem studentką... a raczej w tym roku się obroniłam :D (licencjat), ale na tym nie chce poprzestać... Mimo iż uwielbiam się uczyć i wyniki mam bardzo dobre to musiałam iść na studia zaoczne (pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna :D) i dojeżdzałam okolo 90 pare km do uczelni... niestety musiałam pomagać rodzicom i dorabiać sobie na studia i ogolnie na siebie... po przeliczeniu wydatków na stacjonarnych i zaocznych wybralam zaoczne... niestety rodzice nie byliby w stanie utrzymac domku i pokoju bądz mieszkania w duzym miescie... no a rodzice pracuja od rana do nocy wiec ktos musial dbac o "ognisko domoe" i ten ciepły klimacik w zime kiedy to u nas trzeba palic w piecu... :) pracy nie moglam znalezc bo zajęcia mialam tez w piatki i nawet na stazu mialam z otrzymaniem wolnego problemy... Jednak przez pewien czas odbywalam staz w przedszkolu :) super sprawa hhi dzieki temu poznalam wielu rodzicow, którzy chcieli bym udzielala ich starszym dzieciom korepetycji itp. Dorabialam i dorabiam sobie przez caly ten czas opiekujac sie dziecmi z autyzmem i udzielajac korepetycji z angielskiego, polskiego, matematyki itp. - co wpadnie to sie za to zabieram hi :) udalo mi sie nawet uzyskac stypendium naukowe wiec na studia wystarczzalo