Reklama:

WITAM (78)

Forum: Padaczka

gość
02-06-2013, 20:03:12

ewalchim 2013-06-02 17:03:20 Gosciu,Ania nie 28 nie miala chyba leku dopochwowo,co by to nie bylo,relanium,czy inny na poskromienie popędu,juz nie przesadzajcie z tym nabijaniem sie z Anki.
My się z niej nie nabijamy, jedynie korygujemy jej błędy merytoryczne.
A to, ze pisała o tym jak stosowała relanium to poczytaj sobie Ewo, to nie jest nasz wymysł.
To jest warte przeczytania:
http://www.forumneurologiczne.pl/forum/vt,0,604,626502,490,rozmowy-przy-kawie-lub-herbacie
gość
02-06-2013, 20:44:31

Ewo jestem pewna ,że Alicja specjalnie mnie ocenia , bo chce abyś zobaczyła jaka jestem naprawdę. Ty sama wiesz jaka jestem.
Zdajesz sobie sprawę jaka jestem i masz do mnie zaufanie, ja również mam do Ciebie zaufanie.
Jakbym nawet umiała pracować z zespołem to by mnie nie zaakceptowali.
Alicjo nie jestem lekarzem, jestem skromną osobą , która dzieli się własną wiedzą i doświadczeniem.
gość
02-06-2013, 20:49:33

Ile razy można poprawiać relanium na relset.
Mam dość tego. Alicjo korona Ci z głowy nie spadnie ja mam dwie i jakoś tego nie przeżywam tak mocno jak Ty. Choć również ostałam je niesprawiedliwie.
Proponuje zakopać topór wojenny i nie wracać do tego tematu.
Wróćmy do wątku.
VIP
02-06-2013, 21:34:50

Ala jedynie chciała prostować fakty, które dalej są niejasne, więc może wykażcie trochę taktu i nie piszcie o czymś o czym nie macie zielonego pojęcia.
Ona jeszcze nigdy nie pisała, że coś niesprawiedliwie dostała, a na każdym kroku od dwóch dni na waszych jęzkach ostaje, dajcie spokój starszej, samotnej, chorej kobiecie / Alus sorry za sformułowanie/ ale mnie trafia jak szacunku do strszych brak, gdzie ta młodzież sie chowała, wstyd.
gość
02-06-2013, 21:48:29

Jeśli ktoś ma o mojej osoby szacunek to ja również do tej osoby mam. Przykładem jest Ewa. Czy ona mnie obraziła kiedyś ? Nie. Zawsze mogę z nią porozmawiać na każdy temat.