Reklama:

Udar mózgu (674)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

Początkujący
29-01-2009, 08:39:00

Jak ktoś mnie szuka to jestem
zmieniły się (od2009) druki
na rentę dlatego trochę
byłem zajęty bo musiałem
wniosek złożyć na nowo
Kończy się mój 5 miesiąc
poprawa idzie powoli ale jest OK!
gość
29-01-2009, 09:17:00

Dzień dobry Panie Atezag! Mam w domu mamę po udarze niedokrwiennym ma głęboki niedowład prawostrony i nie mówi zachorowała 8.01.09. Oczywiście po szpitalu musiałam wyregulować cukier, bo wrócono do tabl. chociaż od 6 lat brała insulinę, mam też problem z zaparciami. Oczywiście mnóstwo innych problemów z NFZ, aptekami , lekarzami. Dostałam skierowanie od lekarza rodzinnego do poradni rehabilitacyjnej ale potrzebne jest skierowanie ze szpitala lub neuorologa. Mam pytanie czy jeśli ten niedowład jest taki głęboki czy ma sens już wysylać mamę do sanatorium czy lepiej rehabilitować mamę w domu. Jestem kompletnie zielona i nie wiem co mam robić. Pozdrawiam .Dorota
gość
29-01-2009, 11:25:00

Ja też cudem uniknąłem
śmierci ale jest dobrze
Niedowład może ustąpić
u mnie ustąpił
niedowład prawostronny
(u mnie podobno całkowity
ja pamiętam tylko prawostronny)
razem z mową można wyleczyć
dobrą rehabilitacją
nawet samemu czego ja jestem
dowodem
pozdrawiam i życzę powodzenia(a będzie potrzebne)
gość
29-01-2009, 19:47:00