Reklama:

TORBIEL PAJĘCZYNÓWKI :( JAK MAM ZYC?? (514)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
30-10-2007, 18:44:00

Pomocy
Witam może ktoś wie cos o torbieli w splocie naczyniówkowym wykryto ją dziś na usg u mojej siedmiomiesięcznej córeczki jestem załamna nie wiem co robic i gdzie szukac pomocy
gość
07-11-2007, 20:35:00

ja też mam, ale jak zapobiegać bólom glowy? tramal nie zawsze pomaga
gość
07-11-2007, 20:44:00

30-10-2007 o 19:44, gość :
Pomocy
Witam może ktoś wie cos o torbieli w splocie naczyniówkowym wykryto ją dziś na usg u mojej siedmiomiesięcznej córeczki jestem załamna nie wiem co robic i gdzie szukac pomocy

Sąsiadki dziecko miało w wieku 1 miesąca, wchłonał się i już go nie ma.
gość
09-11-2007, 13:24:00

Czy torbiel pajęczynówki to jest to samo co "poszerzony zbiornik wielki móżdżku "?
gość
11-11-2007, 15:54:00

niestety nie wiem pozdrawiam beata
gość
16-11-2007, 07:58:00

01-12-2006 o 15:23, gość :
Witam!
Niestety nie jestem lekarzem i nie pomogę Ci!
Mój przypadek jest niemal identyczny! Od tygodnia szukam informacji na ten temat. Co prawda nie wiem od kiedy mam torbiel pajęczynówki (może od urodzenia), ale bóle głowy i problami z oczami tak samo jak Ty! Moj lekarz powiedział, że nic mi nie będzie i każe mi się szpikować wciąż tymi samymi tabletkami, które nie pomagają! Moja torbiel jest w okolicy skroniowej po prawej stronie i ma wymiary 27x16x10mm! Nie mam pojęcia gdzie się z tym udać, wiem że może pomóc zabieg endoskopowy przeprowadzony w młodym wieku!
Jeśli znajdziesz jakieś infowmacje na ten temat- daj znać! Pozdrawiam!
hej mam 18 lat i mam ten sam przypadek co ty. w maju 2006 mialam operacje. torbiela mam od urodzenia a wykryto mi go w wieku 17 lat.
gość
16-11-2007, 08:16:00

01-12-2006 o 15:23, gość :
Witam!
Niestety nie jestem lekarzem i nie pomogę Ci!