Reklama:

porażenie nerwu strzałkowego (325)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
06-07-2010, 10:09:18

Idź z tym na ostry dyżur do szpitala!
gość
16-07-2010, 22:00:20

Witam wszystkich,
Nazywam się Marcin i jestem studentem na ostatnim roku Wojskowej Akademii Technicznej. Jako temat pracy magisterskiej wybrałem „Projekt aktywnej ortezy na opadającą stopę”. Powoli zajmuję się projektowaniem i konstruowaniem urządzenia według mojej koncepcji mającego za zadanie zbadanie i przybliżenie sposobu wspomagania osoby chorej na syndrom opadającej stopy. Poszukuję otwartej i chętnej do pomocy osoby, która wzięła by udziału w badaniach nad zaprojektowanym modelem.
W razie jakichkolwiek pytań proszę śmiało pisać na: m_kantorek@poczta.onet. pl
Albo na gg: 8872625
Pozdrawiam, Marcin
gość
19-07-2010, 19:42:34

Witajcie
Mam obecnie 23 lata porazenia nerwu nabawilem sie w wieku 11 lat w wyniku spiaczki odsylano mnie z miejsca na miejsce z rehabilitacji na cwiczenia z cwiczen na zabiegi z zabiegow do lekarza i tak w kolo macieju ostatnio poszukuje mozliwosci operacji narazie szukam po omacku wklepujac w wyszukiwarke co popadnie i spedzajac godziny na studiowaniu, jak byscie znali jakis dobrych lekarzy w woj ślaskim bym był bardzo wdzieczny za namiary ja po tylu latach juz powli trace nadzieje na normalne stapanie po tym ludzkim padole, wszelkie informacje prosze przesylac na maila gandalfowy@o2.pl
zycze wam wszystkim powodzenia
gość
06-08-2010, 11:53:53

Też naleze do osób cierpiących na porazenie nerwu strzałkowego < jestem tzw. ofiarą truskawkową >.
Też przechodziłam problem opadającej stopy i jej niedowladu. Na szczęście w niewielkim stopniu - palcami mogłam ruszać. Obecnie jestem w trakcie leczenia. Widze efekty wiec chyba mam szczęście. Moge chodzic nie kulejąc aczkolwiek duzo brakuje do całkowitego zregenerowania nerwa strzałkowego.