Reklama:

polineuropatia czuciowo-ruchowa (830)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
13-01-2011, 11:33:20

Gość 2008-10-06 16:49:00 ja zrobiłam prawo jazdy, bez najmniejszych problemów... Nie wiedziałam że jestem chora, a lekarz robiący badania dla kierowców dał mi bezterminowe prawko

z jazdą też nie ma większych problemów, korzystam z zwykły7ch samochodów. czasami przy długiej jeździe boli mnie prawa noga w kostce, ale ogólnie nie ma z tym żadnych problemów...

tylko że ja generalnie nie mam z chorobą wielu problemów, po za wynikami EMG, i wydrążonymi stopami nie mam większych problemów.

pozdrawiam gorąco

ania

ps zdałam za pierwszym razem, więc wszystko jest możliwe

Aniu czy mogła byś się do mnie odezwać? Podaje moje gg 8255742

ps. Też zdałam prawko beż problemu:)
Asia
Początkująca
13-01-2011, 16:49:32

Witam wszystkich. Mam pytanie, czy jest gdzieś w Polsce dobry szpital rehabilitacyjny, nie sanatorium, gdzie potrafią się zająć polineuropatią, dobrać zestaw ćwiczeń i wg. Dodam że jestem też po operacji skoliozy i mam prawie cały kręgosłup sztywny. Z góry dziękuję za odpowiedź.
gość
28-01-2011, 17:10:14

Witam.
Jakiś czas temu, może rok dowiedzialem sie o leku o nazwie PTC124 "przełom w leczeniu dystrofii mięśniowej"
lek został opublikowany w 2007r. Miał pomagac dystrofii mięśniowej Duchenne'a. Ale mial byc przelomem w pracach nad innymi dystrofiami, i jest rok 2011 i dalej nic.
A polscy naukowcy czy lekarze neurolodzy totalna klapa brak wiedzy. Wysyłałem meile do rożnych instytucji i lekarzy barak odpowiedzi.
Osobiście jestem chory na charcot marie tooth, nie życzę najgorszemu wrogowi ta choroba mnie powoli zabija muszę rezygnować ze swoich marzeń, planów.
Zapraszam do Intensywnego komentowania na forum Lekarstw itp.
gość
01-02-2011, 20:25:56