Reklama:

polineuropatia czuciowo-ruchowa (830)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
01-10-2008, 09:13:00

Dzięki za odpowiedź, a czy do Powiatowego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności trzeba mieć opinię swojego lekarza (domyślam się, że tak), czy coś jeszcze oprócz tego. Może to oczywiste, ale ja jestem w tej tematyce zielona. Co do dziedziczenia u mnie to niestety wygląda to tak, że dziedziczy się to co 1 pokolenie, dziedziczy płeć przeciwna. (szkoda, że nie można sobie płci dziecka w jakiś sposób zaprogramować...oczywiście tylko z powodu jego zdrowia, bo poza tym to obojętne zupełnie). Przeraża mnie ta choroba. U mnie w rodzinie raczej z tego, co wiem, to wszyscy poruszali się w miarę samodzielnie, ale podobno obraz choroby w obrębie jednej rodziny może być różny. Ja ostatnio obserwuję u siebie pogorszenie mięśni kciuka prawego (jestem praworęczna), jakaś taka sztywność występuje, słabość w porównaniu z lewym i pozostałymi palcami, taki nieposłuszny się robi...Nie wiem,czy ta choroba odbija się w jakiś sposób na zdolnościach intelektualnych (typu koncentracja, zdolność zapamiętywania). Mam wrażenie jakby się to u mnie pogarszało. Czy macie podobny problem, czy to tylko ja przesadzam i wszędzie doszukuję się objawów? Pozdrawiam, Asia
gość
01-10-2008, 10:44:00

WITAM WSZYSTKICH!!!! MAM 22LATA OD 19LAT CHORUJĘ NA POLINEUROPATIĘ PRZY KAŻDEJ WIZYCIE PYTAM LEKARZA CZY SĄ JAKIEŚ LEKI, NADZIEJE NA LEPSZE ŻYCIE...ZDROWIE ONI MÓWIĄ CHOROBA JEST MĄDRZEJSZA OD NAS!! CO ROBIC MAM WSPANIAŁEGO MĘŻA I DWÓJKE WSPANIAŁYCH DZIECI I OGROMNĄ NADZIEJE ZE ICH NIGDY NIE DOPADNIE TO...CO MNIE
gość
01-10-2008, 11:13:00