Reklama:

Neuralgia Nerwu Trójdzielnego - proszę o pomoc! (975)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

Początkująca
09-07-2008, 14:32:00

Pozdrawiam wszystkich chorych na neuralgię nerwu trójdzielnego.Choruję od kwietnia.Jestem z wykształcenia biologiem .Byłam przerażona tym co się działo ze mną.Zaczęło się od kłopotów ze wstawaniem i chodzeniem.Potem ból szczęki i wysokie ciśnienie.Biegałam od lekarza rodzinnego ,laryngologa i neurologa....Prosiłam o pomoc.Większość badań zrobiłam prywatnie.Podejrzenia różne.Ból głowy prawej strony -kłujący różne dziwne objawy bólu szczypania ,mrowienia.Ciś nienie mam już unormowane.Prawa strona całego ciała bolesna przy poruszaniu się ale nie zawsze.Błędnik uszkodzony.Jak opowiadam larygologowi to mówi że jestem za dokładna w opisie i mam czekać działanie leków.Ale ja nie czekałam i już wiem ,że to neuralgia nerwu V tak stwierdził neurolog po trzech wizytach.I co dalej...Nie chce cierpiec....
Początkująca
10-07-2008, 13:52:00

Biorę leki Betaserc oraz Neurotop retart 300.Niestety boli.Najczęściej ból promieniuje od ucha na żuchwę.Trójdzielny reaguje na napoje i jedzenie gorące oraz zimne.Jazda samochodem ,rowerem; ruchy gwałtowne tez wywołują ból.Dzieje się to podczas mówienia, jedzenia,ziewania,poruszania głową.Co chwilę impuls bólu.Nie mogę zapomnieć,że jestem chora.Dowiedziałam się z tego portalu o poradni bólu.Mieszkam w Kołobrzegu...Gdzie się udać...Z jakim lekarzem się skonsultować...
gość
23-07-2008, 09:10:00

Mąz choruje na neuralgię nerwu trójdzielnego od czterech lat, próbowalismy wszystkiego tj.blokad,termolezji i krioterapi, niestety ból zawsze wraca.Mąz zażywa Tegretol , ale w takich dawkach,ze normalnie nie moze funkcjonować. Lekarz powiedział,ze odkad wiadomo,że Tegretol pomaga to zabiegi chirurgiczne wykonuje sie sporadycznie, ale ile mozna tego zażywać, to nie zycie tylko wegetacja.