Reklama:

epilepsja (6541)

Forum: Padaczka

gość
21-11-2012, 17:23:04

Alicjo robiłam EEG ale badania były dobre. Obecne badania nie są za ciekawe. Martwię się tym wszystkim , bo stres , a ostatnio nerwy powodują u mnie małą depresję.
gość
21-11-2012, 20:44:28

Aniu,
Badanie EEG prawidłowo powinno wykonywać się dwa razy do roku, to Ty mówisz lekarzowi o skierowaniu Cię na badania, ponadto dwa razy do roku powinno się wykonywać próby wątrobowe.
Leki przeciwepileptyczne niszczą wątrobą, stąd tak często powinno się robić próby wątrobowe.
Ja wyniki z krwi robię dwa, a nawet trzy razy do roku łącznie z próbami wątrobowymi, EEG wykonuję raz do roku.
Informację o częstotliwości i rodzaju badań przekazał mi mój lekarz neurolog.
Jak Ty nie zadbasz sama o siebie to nikt o Ciebie nie zadba.
Jeżeli możesz to napisz mi jak brzmi ostatnie zdanie z badania EEG, jest to podsumowanie całego badania.
Nie znam się na całym opisie, szczerze mówiąc to chyba nie każdy lekarz się zna.
A jeżeli chodzi o wizyty u neurologa w Twoich stronach, to tylko się leczyć.
Pozdrawiam Alicja
gość
21-11-2012, 23:21:43

Nie stać mnie na wizytę prywatną , a do lekarza mam ponad 120 km. Lekarstwa same kosztują dużą sumę.
Na chwilę obecną nie pracuje to nawet nie mowy o lepszym leczeniu.
gość
22-11-2012, 10:07:46

Ania, aż tak daleko masz do lekarza neurologa?
To jak Ty się leczysz?
Padaczka wymaga stałej kontroli u lekarza, lekarz rodzinny nie zna się na chorobie tak jak lekarz neurolog specjalizujący się w leczeniu padaczki.
To teraz wiem dlaczego Ty tak rzadko robisz badania związane z epilepsją.
Czy kiedy kolwiek miałaś robione video-EEG? Kiedy ostatnio miałaś robione KT głowy.
Ja w obrębie 20 km. mam trzy oddziały neurologiczne, jeden z nich jest na bardzo wysokim poziomie zwłaszcza w leczeniu udarów mózgu.
Nic nie napisałaś o ostatnim badaniu EEG, interesuje mnie ostatnie zdanie z opisu.
Teraz się nie dziwię, że Ty tak często miewasz ataki jak Ty praktycznie się nie leczysz.
Pozdrawiam Ala
gość