Reklama:

epilepsja (5391)

Forum: Padaczka

gość
19-05-2011, 20:31:00

Helio, przejdz sie na watek "padaczka a epilepsja", ostatnio tam posmutnialo ale jak dolaczysz to bedzie wesolo , tam sa tacy sami jak ty , milosnicy nocnych wedrowek po lokalach. Napisz tam do nich bo jacys ostatnio nieruchawi.
gość
20-05-2011, 22:32:46

gość
30-05-2011, 08:37:27

Witam!

Jestem studentką pielęgniarstwa, pierwszego roku studiów magisterskich. Piszę pracę magisterską związaną z postrzeganiem padaczki wśród różnych społeczności. Chętnie poznam Państwa spostrzeżenia na ten temat. Może jakieś opisy sytuacji jak odbierają Was nowi znajomi, czy kiedykolwiek Mieli Państwo problem z odbiorem wśród kolegów/koleżanek? Może znają Państwo jakieś zabobony związane z epilepsją?
Ulatwiłoby mi to napisanie ankiety i dobranie odpowiednich pytań.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
M.Kowalczyk.
gość
30-05-2011, 20:08:05

Co, do kolegów/ koleżanek, to jak się dowiedzieli o padaczce to się odwrócili.
Jeśli chodzi o życie codzienne, to największym problemem jest brak prawa jazdy.
No, ale to za miesiąc ma się zmienić(przynajmniej dla niektórych epileptyków, którzy spełnią wymagania stawiane przez państwo).
Zgodnie z nowym rozporządzeniem MINISTRA ZDROWIA.
Początkująca
31-05-2011, 19:17:12

Witajcie!