Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29021)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

Wtajemniczona
29-02-2020, 11:39:28

tltester 2020-02-29 10:35:05
Nie do końca, Szyjka74 ma coś co się nazywa D T R A X (pisałem ze spacjami). Chyba zadzwonię do jakiegoś szpitala gdzie to stosują.
Wpisz dtrax w Youtube. Tam są filmiki przedstawiające ową metodę. Ta metoda nie nadaje się do ciężkich przypadków. W kwestii masywnych przepuklin, trzeba je po prostu usunąć, żeby pozbyć się ucisku na rdzeń lu/i korzenie. Oczywiście, żeby trzon nie ocierał o trzon (kręg, kość), wsadza się implant. W szyji dyski są cieńsze (inaczej jak w lędzwiowym), stąd się stosuje implantacje. W lędzwiowym czasami w lagodniejsze formie, wystarczy wyciąć kawałek dysku. Każda metoda ma swoje zastosowanie w innym przypadku. Nie jestem lekarzem, ale czytałam trochę i ja miałam pewność, co do swojej operacji. Według mnie, i ja tak robię, zawsze konsultuje swoje zdrowie u kilku lekarzy i pytam o wszystko! Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby ktoś mi nie odpowiedział. Czasami takie czytanie w Internecie, nie niesie pozytywnych emocji.
29.10.2019 stabilizacja międzytrzonowa c5/c6 cage Peek discC LFC
Wtajemniczony
29-02-2020, 11:51:50

AgaZielona, zgodzę się z Tobą. Podałem nawet link do publikacji, że przy rozległych przepuklinach jednak trzeba z dostępu przedniego. Niestety u mnie tak jest, że mam rozleglą przepuklinę. Ja konsultowałem mój przypadek z dwoma neurochirurgami i każdy potwierdzał konieczność operacyjnego usunięcia tego dramatu - trzeba tę przepuklinę wyciągnąć z miejsca w którym się znalazła. Ale ciągle się zastanawiam czy to się samo nie usunie, bo przecież natura powinna nas na takie wypadki wyposażyć w jakiś mechanizm.
Wtajemniczony
29-02-2020, 12:49:48

Ala_Ala a jak u Ciebie po operacji?
Początkująca
29-02-2020, 13:17:57

https://www.rehab.pl/blog/czy-przepuklina-kregoslupa-moze-sie-cofnac/
Wtajemniczony
29-02-2020, 13:36:39