Reklama:

Drętwienie i mrowienie rąk (57)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
02-02-2016, 18:06:23

Polecam wam wszystkim byście wybrali sie do osteopaty. Ja mialem podobnie. Ból lewej reki oraz klucie w klatce. Wyniki mialem dobre wiec lekarze stwierdzili ze mam nerwice. Nie dalem jednak za wygrana i szukalem pomocy. Okazalo sie ze mialem sploty nerwow ktore powstawaly w skutek codziennych czynonsci. Bylem na 3 zabiegach u mojego znajomego sosteopaty ktory pomogl mi z niby nerwica jak sadzili lekarze.
gość
11-05-2016, 11:16:00

Miałam takie objawy i okazało się, że problem tkwi w odcinku szyjnym, dziś trzeci tydzień od operacji i czasem jeszcze czuję drętwienie. Co to może oznaczać? Jestem po kontroli i lekarz prowadzacy, który również wykonywał operację twierdzi że wszystko idzie w dobrym kierunku, ale że chodziłam z urazem cztery lata to też dłużej będzie trwać powrót do zdrowia. Zastanawiam się czy cierpliwie czekać czy coś nie daj Boże poszło nie tak.
gość
11-05-2016, 11:26:51

Ja mam 34 lata i caly kregoslup chory, uciski na rdzen itp, grozi mi wozek jesli sie nie poddam operacji,a operacja..hm boja sie i gwarancji nie daja, ze po niej wstane z lozka masakra ogolnie.. Ciagle bole glowy mam tez od tego, noga juz odmawia posluszenstwa, rece czasem tez kiepsko, dretwieja itp.. Lecze sie, rehabilituje i nic...
gość
11-05-2016, 12:23:06

może coś źle robisz, na pocztę prześlę informacje
gość
14-05-2016, 10:33:19

Witam, prowadzę badania na temat możliwości opieki z zastosowaniem telemedycyny nad pacjentami z różnymi chorobami.
Wypełnienie krótkiej anonimowej ankiety zajmie kilka minut. Z góry dziękuję za pomoc
http://goo.gl/forms/ZCwZ4niXwd
gość
17-01-2017, 13:18:06

Ręk
gość
23-07-2017, 09:46:43