Reklama:

depakine chronosphere (153)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
21-02-2008, 21:52:00

Gość z 07-02 cały czas miałem dawkę 1000 dobow, dopiero od jakiegoś roku mam 1000 depakine i 200 lamitrinu, Ja się nie przejmuje moją chorobą, biorę co lekarz każe i jest OK. Podobno jeśli atak nie pojawisie do pół roku to padaczkę można uznać za kontrolowaną. U mnie tak jest, nie wiem czy wyzdrowieje kiedyś, nie obchodzi mnie to. Żyję każdym dniem i jedyne co mi przypomina o tym to raz w roku EEG i dwie porcje tabletek dziennie. pozdrawiam
gość
13-03-2008, 18:03:00

Ja brałam Depakine chrono 300 przez prawie 7 lat. Mam problemy z kordynacją wzrokowo ruchową. Często czuję się otępiona, mam opóźnioną reakcję. Obecnie leku juz nie przyjmuję. Od 3 lat jestem pod kontrola lekarza. Teoretycznie miałam tylko jeden atak(w wieku 6 lat). Ale kilkaktotnie tracilam świadomość. Najdłuższy taki stan trwał dwie godziny.

Chodzę do III gimnazjum. Odkąd przestałam przyjmować leki dużo latwiej jest mi sie uczyć. Ale nadal mam wrażenie, że te 7 lat ktoś mi wyrwał z życia. Dopiero teraz zaczyman sie rozwijać.

Chorując w podstawówce bardzo dużo czasu musiaam poświęcać na nauczenie się podstawowego materiału. Obecnie dzięki ciężkiej pracy udało mi się nadrobić część zaległości.

Szczerze mówiąć podczas przyjmowania depakiny na epi nie byłam świadoma skutków ubocznych.
Nie wiedziałam dlaczego inni mogą czuwać w nocy, a ja nie.
Teraz śpię po 3-5 godzin dziennie. Wiem, że to bardzo mało. Ale nie czuję sie senna. Boję sie tylko że choroba wróci. Coraz częściej zauważam że wypadają mi drobne przedmioty z rąk.

Mnie nie bolał brzuch, ale głowa owszem. Gdfy koncentrowałam sie na jakiejś czynności wyłączałam sie i nie docierały do mnie żadne dźwięki. Teraz nadal nie umiem się odnaleść w tym świecie. Za wiele obcych obrazów. Szmery mi przeszkadzają i drażnią. Wszystko jest obce. Cała rzeczywistość.