Witam, mam 20 lat i jestem studentką pierwszego roku na wydziale medycznym (póki co). Zawsze miałam problemy z nawiązaniem z kontaktów z rówieśnikami, byłam zamknięta w sobie, zawsze wszystko robiłam dwa razy wolniej niż inni, nie potrafiłam się wysłowić, jeśli ktoś mnie zagadywał, to odpowiadałam półsłówkami, zawsze byłam niepewna siebie, nie integrowałam się z innymi. W wieku 9 lat miałam wypadek, który całkowicie zmienił moje życie. Był on bardzo poważny, miałam