Reklama:

wyściółczak? (3290)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
16-09-2024, 09:46:22

gość 16-09-2024, 11:28:10
gość 14-09-2024, 18:00:06
Dziękuję bardzo. Pani Halino dla mnie są to bardzo ważne informacje. Napiszę jak będę coś bliżej wiedziała. Pozdrawiam

Na 1 października umówiłam konsultację w Krakowie. Jednak protony, a miałam nadzieję na radioterapię w Bydgoszczy.
Miałoby być radiochirurgię.
Początkujący
16-09-2024, 12:08:10

gość 16-09-2024, 11:28:10
gość 14-09-2024, 18:00:06
Dziękuję bardzo. Pani Halino dla mnie są to bardzo ważne informacje. Napiszę jak będę coś bliżej wiedziała. Pozdrawiam

Na 1 października umówiłam konsultację w Krakowie. Jednak protony, a miałam nadzieję na radioterapię w Bydgoszczy.

Moim zdaniem protony to bardzo dobre rozwiązanie. Nie jestem lekarzem, ale trochę czytałam o tym, jak sama stałam przed wyborem radioterapia czy protonoterapia. Trzymam kciuki i czekam na dobre wieści. Pozdrawiam Halina
gość
18-09-2024, 07:03:13

Witam, mam prośbę do pani z Litwy - może Pani napisze jak czuje się mąż. Jak przebiega terapia wakcyną?
gość
18-09-2024, 12:28:43

gość 01-03-2024, 13:14:28