Reklama:

Udar pnia mózgu (99)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
25-04-2009, 17:04:00

Witam!
Jestem studentką ostatniego roku pielęgniarstwa. Piszę pracę magisterską na temat przygotowania rodziny osoby po udarze mózgu do sprawowania opieki. Jeśli ktoś może mi pomóc poprzez wypełnienie ankiety, która jest skierowana do opiekunów osób po udarze mózgu,byłabym wdzięczna.

Mój adres e-mail: grzewka@o2.pl
Ewelina.
gość
05-08-2009, 07:36:00

15-04-2009 o 11:11, marzsuw83 :
Witam serdecznie. Jestem rehabilitantem i zajmuję się głównie pacjentami po udarach. W Polsce pojawiła się nowa metoda rehabilitacji osób po udarze mózgu. Zaczęłam stosować tę metodę pó roku temu - efekty bardzo dobre. Terapia nazywa się Mentamove i jest oparta na najnowszych badaniach naukowych dotyczących plastyczności mózu - czyli przejmowania utraconych funkcji ruchowych przez nieuszkodzone udarem obszary w mózgu. Pacjent po pewnym czasie może stosować tę terapię samodzielnie w domu.Więcej informacji jest na www.mentamove.pl Pozdrawiam.
gość
06-01-2010, 19:32:41

Witam, jestem studentką 2 roku studiów magisterskich pielęgniarstwa. Piszę właśnie pracę magisterską na temat: "Problemy życia codziennego chorych po udarze niedokrwiennym mózgu" chciałabym państwa poprosić o pomoc - wypełnienie ankiety dotyczącej właśnie tego zagadnienia. Ankieta jest całkowicie anonimowa. Osobom, które wezmą udział w ankiecie mogę udostępnić wyniki moich badań, proszę wtedy o napisanie maila.

oto link do ankiety: http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEYtQW1tcFN1djU5c3U3LTc4dnBWU1E6MA

W razie pytań proszę o kontakt: patunia4@gmail.com
gość
19-01-2010, 00:22:42

Witam wszystkich!
Bardzo serdecznie prosze o posty lub emaile od ludzi, ktorzy przezyli udar pnia mozgu, lub ktos kogo znaja to przeszedl.