Jestem studentką fizjoterapii. Jestem w trakcie pisania pracy mgr o jakości życia osób po udarze mózgu. Mam do wypełnienia ankietę- 29 pytań. Jeśli ktoś chciałby mi pomoc proszę o kontakt ewelina.grzesik@op.pl Będę bardzo wdzięczna.
24-03-2008 o 01:32, gość :
Moja mama miała dzisiaj udar. Jestem przerażona i nie wiem co robić. Ma 50 lat, nadciśnienie i otyłość, w dodatku od czasu do czasu pali.
Czy ktoś mógłby mi szczerze powiedzieć jakie są szanse na wyzdrowienie?
Pogotowie przyjechało dość szybko, mama była przytomna, siedziała, miała prawą rękę sparaliżowaną, nie mogła chodzić, mówiła poruszając tylko lewą częścią ust.
Strasznie się boję. Bardzo proszę o wszelkie rady.