Reklama:

Udar mózgu (674)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
16-02-2008, 19:51:00

Jestem studentką fizjoterapii. Jestem w trakcie pisania pracy mgr o jakości życia osób po udarze mózgu. Mam do wypełnienia ankietę- 29 pytań. Jeśli ktoś chciałby mi pomoc proszę o kontakt ewelina.grzesik@op.pl Będę bardzo wdzięczna.
gość
16-02-2008, 19:51:00

Jestem studentką fizjoterapii. Jestem w trakcie pisania pracy mgr o jakości życia osób po udarze mózgu. Mam do wypełnienia ankietę- 29 pytań. Jeśli ktoś chciałby mi pomoc proszę o kontakt ewelina.grzesik@op.pl Będę bardzo wdzięczna.
gość
20-03-2008, 23:01:00

Mój Partner ,który 19-go grudnia miał udar mózgu już chodzi samodzielnie. Gorzej jest z mową i z prawą ręką. KIlka dni temu wyszedł ze szpitala na Sobieskiego w Warszwie. Gdybym miała wystawić ocenę lekarzom zajmującym się nim to postawiłabym 2+. Lekarrz , który zajmował się nim początkowo obiecał m.in badanie wzroku. Lekarz p. dr, Lortek/ zresztą sympatyczny/ poszedł się szkolić , Pani doktór Świtłana Sikorska, która przejęła chorego nie zrobiła nic , nie zostało zrobione żadne badanie wzroku, nie otzymałam też zaświadczenia o niesprawności chorego. Pani doktór poszła na urlop do 19-go marca. Pozdrawiam Panią !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Pani Świetłaną !!!!!!!! Życzę miłego wypoczynku !!!!!!!!!!!!!!!!!!! I jeszcze życzę aby nikt z Pani bliskich nie był chory na udar mózu. Wesołych świąt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gość
24-03-2008, 00:32:00

Moja mama miała dzisiaj udar. Jestem przerażona i nie wiem co robić. Ma 50 lat, nadciśnienie i otyłość, w dodatku od czasu do czasu pali.
Czy ktoś mógłby mi szczerze powiedzieć jakie są szanse na wyzdrowienie?
Pogotowie przyjechało dość szybko, mama była przytomna, siedziała, miała prawą rękę sparaliżowaną, nie mogła chodzić, mówiła poruszając tylko lewą częścią ust.
Strasznie się boję. Bardzo proszę o wszelkie rady.

Tatiana
gość
01-04-2008, 09:26:00

24-03-2008 o 01:32, gość :