Reklama:

Tiki Nerwowe !!!! (514)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
09-10-2007, 20:53:00

czesc tez mi drzy głowa, brałem juz magnez bitaminy z grupy b, zioła na uspokojenie ale nic nie pomaga, meczace to jest jak nie wiem, tak z nienacka biora mnie te drgawki, do tego ostatnio pojawiło sie takie drzenie calego ciała w srodku- okropne
gość
12-10-2007, 08:07:00

http://www.poradnikmedyczny.pl/mod/archiwum/556_dystonia.htmlhttp://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=kr%C4%99cz+karku+wsp%C3%B3lczesne+postepowanie&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Nie jestem lekarzem,ale poczytajcie te artykuly,może niektórzy z was mają podobne objawy,tam w jednym z artykulów pisze,że to pojawia się w wieku średnim,ale to nie jest reguła z tym bywa różnie,jestem przypadkiem,gdy tak nie jest, jeśli ktoś chce porozmawiać to mój gg 7861898
gość
17-10-2007, 13:27:00

CHCIALABYM PODAC WSZYSTKIM TE OTO STRONE PANI WANDY PRĄTNICKIEJ-PROSZE WEJDZCIE I POCZYTAJCIE,SAMA MAM TEN PROBLEM ALE BYLAM ZASKOCZONA WCHODZAC NA TE STRONE,PANI WANDA ZNA PRZYCZYNY TYCH TIKÓW ....
gość
18-10-2007, 18:29:00

gdzie ten link?
gość
19-10-2007, 10:00:00

07-10-2007 o 09:17, gość :
ja mam tiki i mozna je wyleczyc debile :/