Reklama:

TĘTNIAK MÓZGU (4111)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
08-01-2016, 17:52:23

Aniu Pamiętaj-nadzieja ze będzie dobrze zawsze jest bo musi tak być,to ona umiera ostatnia.Więc jeszcze nic straconego-a Twój tato napewno się wybudzi i będzie dobrze. Nie jestem lekarzem ale wiem po swoich "przejściach" zdrwotnych ,że wszystko wymaga czasu i Twój tato napewno będzie go dużo potrzebował i Was najbliższych szczególnie bo po przebudzeniu czeka go długa droga rehabilitacji(niewiem jakie skutki spowodował pęknięty tętniak) .Tak jak powyżej Agnieszka stwierdziła,że nie jesteśmy w stanie przewidzieć niczego,ale bądż dobrej myśli Trzymam kciki ULA
gość
08-01-2016, 18:17:00

Dzisiaj robili badania. Nie ma najmniejszej poprawy :( duży uraz mowia:( nie ma mowy o wybudzeniu :( nie mam siły. Jak mam wspierać mamę gdy mi samej jest ciężko :( Ania
gość
08-01-2016, 20:48:39

Dajcie mi trochę nadzieji. Bardzo się boje i juz sobie nie radzę. AniaAnia, spędzaj z Tatą jak najwięcej czasu, i mów mu wszystko co chcesz mu powiedzieć. Dużo, trzymaj Go za rękę. Przeżywałam to samo co Ty. Wiem, co to znaczy. Nikt nie jest w stanie nic przewidzieć, tu nie ma ścisłych prognoz. Był Tato operowany? Zabezpieczali tętnicę? Usuwali krwiaka? Gdzie leży?
gość
09-01-2016, 07:46:14

Był operowany zaraz gdy wzięli go do szpitala. Tam był już jedną nogą na tamtym świecie ale go uratowali. Wyczyscili w głowie co mogli ale uraz jest duży. Tetniak był ogromny i zalal pół mózgu. Leży w Szczecinie. Staram się myśleć pozytywnie ale lekarze tak straszą ze nadzieja ucieka. Ania
gość
09-01-2016, 07:48:10

Możemy go widzieć tylko przez 2 godziny dziennie. To strasznie mało gdy wchodzić można pojedynczo. Ania
gość
09-01-2016, 08:51:49