Reklama:

śpiaczka (15630)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
29-03-2018, 19:23:52

Madzior, a jak juz doszlo do opuchlizny mozgu , to juz wszystko stracone?
gość
29-03-2018, 19:37:22

Oczywiście , że NIE WSZYSTKO STRACONE! Jest szereg różnych możliwości, zazwyczaj od razu obniża się temperaturę ciała i to dość mocno, podaje się leki obniżające ciśnienie śródczaszkowe jeśli nie ma poprawy , bardzo często , neurochirurdzy wycinają część kości czaszki, którą wszywają w brzuch , aby się odżywiała bądź zamrażają.
Wtedy mózg ma więcej miejsca i "spokojnie sobie wraca do normalności". Łukasz na Oiomie był z taką Panią u której doszło do opuchlizny mózgowej, przeszła operację i razem potem byli na rehabilitacji.
Zaznaczam, że nie jestem lekarzem i to są tylko moje doświadczenia i wiedza, którą nabyłam podczas stawiania na nogi mojego brata.
gość
29-03-2018, 19:40:33

Dziekuje Madzior, spokojnych i pogodnych swiat
gość
29-03-2018, 19:46:21

U pacjentów , których jest tylko uraz mózgu, bez dodatkowych obciążeń to wygląda to też inaczej. Łukasz był cały połamany , z odbitym mięśniem sercowym, z e zmiażdżonym płucem, więc był tak obciążony, że każda
operacja niosła w sobie ogromne ryzyko. Dlatego tak bardzo baliśmy się opuchlizny ......, sama operacja nogi , którą musieli zrobić, ponieważ były połamane kości długie, a w przypadku przedostania się szpiku kostnego do krwi mogło dojść do zatoru tłuszczowego , a na to heparyna nie działa....., więc mieliśmy świadomość , że druga operacja to ogromne ryzyko. Po operacji nogi w drugiej dobie po wypadku miał hemoglobinę poniżej 6, a przed wypadkiem 15.
gość
30-03-2018, 07:44:43