Reklama:

śpiaczka (15630)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
27-07-2017, 17:34:04

Iwa ,możesz mi powiedzieć w jakich ośrodkach, po szpitalu leczyłaś swojego syna?
gość
27-07-2017, 17:43:25

Agata znalazłam ten tel. Zadzwoń sobie jutro 22 266 88 41.
Aga wszystko z przed wypadku pamięta, pobytu ze szpitala prawie wcale, to mu przypominamy, ale on nie chce tego pamiętać, jak ma niedowlad prawostrony to róbcie wszystko z prawej strony to bardzo ważne, bo może dojść do jak to nazwać,, odrzucenia,, chorej strony. Pozdrawiam Iwa
gość
27-07-2017, 17:48:39

Po szpitalu byliśmy w domu bo był po operacji, tu przychodzli rehabilitanci, potem Kraków i Branicach na Opolszczyźnie. Branice super, czekamy nanastepny turnus. Iwa
gość
27-07-2017, 17:55:27

Iwa , w jakim ośrodku po szpitalu najpierw był twój syn
Agata
gość
27-07-2017, 17:57:03

dwa razy mi się wysłało .jestem początkująca,gubie sie jeszcze
Agata
gość
27-07-2017, 18:00:56

Agata był prawie 4 miesiące w szpitalu tu miał szpitalną rehabilitację i prywatną i naszą amatorską, przed samym wyjściem wyjechał do kliniki na rekonstrukcje oczodołu, po niej wrócił bezpośrednio do domu, bo nie mógł intensywnie ćwiczyć. Dopiero po 4 miesiącach pierwszy turnus.
gość
28-07-2017, 05:48:57

Dzięki Iwa 😊
Wiesz jestem przerarzona A za razem szczęśliwą .
Jeszcze 2 miesiące temu wg lekarzy miał nie przeżyć, później miał być roslinka.
Teraz już nawet je papki i niedługo mu sade wyciagna .
Siedzi na wózku ,a z ta prawa strona Tak jak mówisz motywuje ja do działania szału nie ma ale jest lepiej😊
Dopuki nie będzie mówił to tak naprawdę nie dowiem się co myśli i czy jest logiczny.
Wypadek miał 14 maja, to i tak cud ze jest w taki stanie.
Boję się tylko o swiadomos i logiczne myślenie ,bo teraz zachowuje się jakby był małym dzieckiem, nie wiem czy to taki etap przejściowy czy tak mi zostanie .
A co do Torunia to ośrodek i opieka super!!!
gość
28-07-2017, 05:50:56

Zapomniałam się podpisać to ja
AGA
gość
28-07-2017, 07:44:21