Reklama:

śpiaczka (15631)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
08-05-2016, 17:48:49

Jolu trzymamy kciuki za Twojego tatę. Bądź dobrej myśli. Moniko najważniejsza jest diagnostyka znajda przyczyne i rozpoczna odpowiednie leczenie. Macku jak tam grill? Sylwia
Wtajemniczony
08-05-2016, 19:35:47

Grill w porządku, chociaż mi strasznie słono, nie używam soli na co dzień i po kilku kiełbaskach się czuję jakbym zjadł kilogram soli co najmniej...
Tata dziś i wczoraj spał, kontakt mniejszy :( I od razu mi smutno :(
Początkująca
08-05-2016, 22:33:27

Moze , nie wiem , nie znam się.
Moze jak pobrali z tej nogi materiał to moze cos się juz tam dzieje widocznego.
Sylwia , nie sa jeszcze pewni , jutro beda wyniki to bedzie wiadomo na 100% .
Tak sobie teraz mysle , ze nie chcieli mu zrobić tomografu z powodu gorączki bo go wozili na ten tomograf i moze nie chcą go ruszać przewozić , zeby nie pogorszyć stanu?
MACIEK tez mam dola . Oby jutro było lepiej. Może to pogoda ? Jaka u was ?
Tak sobie mysle , ze za dużo chcemy, za dużo oczekujemy , za szybko sie cieszymy , a przeciez jeszcze nic nie jest wiadome zwłaszcza na poczatku.
To jest wlasnie ten najgorszy okres, bo jeszcze nic sie nie unormowalo i nie wiemy na czym stoimy, jak juz ktos "wyjdzie " ze szpitala i zaczyna sie okres rehabilitacji , to człowiek inaczej sie programuje, juz na działanie , ma konkretny cel , krok po kroku do przodu, pełna organizacja mobilizacja. Żyje działamy.
A teraz jest jeszcze ten okres nie pewności , u mnie naprzyklad. I panuje taki wszechobecny dol, strach.
Nie moge sie stresować.
Oglądam sobie śmieszne filmiki , aby choć na chwile nie myślec nie zamartwiać sie.
Pomaga .
Wtajemniczony
09-05-2016, 01:17:05

Pogoda rzeczywiście zmienna, w sobotę i niedzielę padało.
Masz rację z tym cieszeniem się. Ale jak się nie cieszyć jak po półtora miesiąca widziałem, że Tata mnie poznaje i na mnie reaguje.