Reklama:

przepuklina kręgosłupa (554)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
08-07-2014, 07:42:09

Hej ja miałam tam operację, nie powiodła się , teraz czekam na drugą.
gość
01-08-2014, 19:50:02

gdzie miałaś tę operację która się nie powiodła i czekasz na drugą?Czy u dr Janickiego ? Jeżeli tak , to co się nie udało?
gość
01-08-2014, 19:58:43

proszę o info, kto mia łendoskopową operację u dr Janickiego
gość
18-08-2014, 18:42:10

Zgadzam się z przedmówcą, ale nie do końca. Jestem studentem medycyny na 2 roku. Interesuje mnie również zagadnienie fizjoterapii ) dlatego, że od lat mam ogromny problem z kręgosłupem (wypuklina odc lędźwiowego)
Ja od jakiś 5 lat mam jednego stałego fizjoterapeutę, osteopatę - który pomógł przetrwać i zażegnać najgorsze chwilę. Teraz chodzę już tylko profilaktycznie. I powiem tak - faktycznie dobry terapeuta pomoże zatrzymać proces powstawania przepukliny (odpowiednie ćwiczenia z terapią manualną)
Ale jak zmiany są ją duże to nie ma na co czekać i skorzystać z operacji. Ja chodzę do Rehmedis w Warszawie.
Jakub
gość
27-08-2014, 17:32:09

Witam
Również miałam operację,która sie nie powiodła.Mama skierowanie na następną. Ale niestety dopiero na 2017 rok mam termin. Jestem 1 rok po operacji.A stan zdrowia się pogarsza. Operował mnie bardzo dobry prof. Lecz nie udało się. Muszę szukać dobrego innego Neurochirurga w Warszawie. Może poleci ktoś Jakiegoś i aby szybko zoperował mnie. M
gość
08-09-2014, 16:01:04

Treść zablokowana przez moderatora

Początkująca
11-09-2014, 10:01:41

Mojemu ojcu oprócz rehabilitacji zawsze bardzo pomaga maść końska rozgrzewająca. W aptekach ciężko dostać, więc kupujemy przez Internet na zielonej torebce. Na jesieni i w zimę to zużywa chyba ze 4 pudełka ...
gość
05-10-2014, 22:50:02

W Łodzi polecam NZOS Mikomed http://www.mikomed.pl/
gość
09-10-2014, 12:42:12

Gość 2011-06-21 11:42:06
Witam!
Mam taki wynik rezonansu: