Reklama:

polineuropatia czuciowo-ruchowa (830)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
11-03-2009, 21:08:00

Tak jest to polineuropatia czuciowo-ruchowa..(Charcot-Marie-Tooth ) A co do porodu to lekarze nie mówili, że poród naturalny jest przeciw skazany ale takie były u mnie skutki. I myślę że dużą role odegrały tu dwa porody , które przeszłam ..Pozdrawiam..
gość
13-03-2009, 19:47:00

Mam pytanie. Czy ktoś z Was ma orzeczony stopień niepełnosprawności? Czy z takim orzeczeniem przysługują jakieś zniżki, np. na zakup rowerka stacjonarnego? Jak to się załatwia? Przepraszam za być może naiwne pytania, ale jestem w tym temacie zielona. Gdyby ktoś mógł pomóc swoją odpowiedzią to będę wdzięczna. Asia
gość
16-03-2009, 19:39:00

Witam!Ja również mam stwierdzoną polineuropatię CMT,Gdy rodziłam dzieci nie miałam pojęcia że wogóle jestem chora.Trzy porody nie pogorszyły mojego zdrowia.O chorobie dowiedziałam się dopiero gdy u mojego syna stwierdzono polineuropatię,miałam wtenczas 30lat,pogorszenie stanu zdrowia nastąpiło gdy skończyłam 40 lat.Teraz w wieku 45 lat jestem na rencie,dużą trudność sprawia mi chodzenie,jestem słaba,szybko się męczę.Jak więc widzicie nie u każdej poród powoduje postęp choroby,przeglądając to forum można stwierdzić że każdy przypadek jest inny pomimo że chorujemy na tę samą chorobę.
Co do orzeczenia o stopniu niepełnosprawności to warto go mieć.Jakie są przywileje dla danego stopnia to można sprawdzić w internecie.Pozdrawiam Elżbieta
gość
26-03-2009, 19:41:00

dobry wieczór, ja też choruję od 12 lat na poli...ale od 12 lat kompletnie nic z tym nie robię. Ostatnio pogorszyło mi się dosyć znacznie.problem z chodzeniem, z dlońmi. Czy ktoś może polecić mi jakiegoś dobrego specjalistę na Śląsku?
gość
26-03-2009, 21:16:00