Reklama:

śpiaczka (15630)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

Forumowiczka
14-08-2007, 08:41:00

Ulu, o czy skóra już jest własciwa na tej odlezynie? nie jestem lekarzem, ale wydaje mi się że arguduflanem to się smaruje odleżyny "paprzące" się. Ja też chciałam stosować tą maść, ale w ulotce wyczytałam, że nie stosuje się u osób bez kontaktu i że trzeba coś tam kontrolwać we krwi i dałam sobie spokój. Ulu najlepiej to zapytaj lekarza, czy jesze stosować tą maść.
My Michałowi smarujemy pięty sudokremem. wczoraj nowa rehabilitantka kazała mi lekko oklepytać (pukać) w odleżyny, żeby poprawić krążenie. Ulu to fajnie, że będziesz miała urlop od męża, a ile płaciliście za pobyt w tym ośrodku?[addsig]
Aniaiania
Forumowiczka
14-08-2007, 09:44:00

Podacie jakich firm uzywacie elektrosymulatorów? Które są lepsze? jakie macie doświaczenia?[addsig]
Aniaiania
gość
14-08-2007, 13:15:00

Aniu nie wiem czy skóra jest już właściwa. Ale jak bedzie mąz w tym ośrodku to poprosimy lekarza o informacje na ten temat.
za pobyt w osrodku zapłaciłam 2840. Ale bede musiała dokupić dodatkową intensywna rehabilitację ok. 650 zł.. Program ustali lekarz także jeszcze nie wiem.
Jak mąż wróci z Jarosławca będę próbowała pojechac z nim do Konstancina ale ja mieszkam na pólnocy i mam prawie 500 km.
Może ktoś miał tam swoich bliskich. Proszę o informację.
Słyszałam że w m. Mielno nad morzem jest Centrum MedyczneEuromed ale koszt. za 4 tygodnie wynosi ok. 12 tyś zł. Tam stosuja jakieś skafandry. Wysyła sie dokumentacje medyczna i lekarz stwierdza czy moga pomóc czy nie ale na dzień dzisiejszy to trochę za duży koszt. Ale wysle tam papiery żeby popatrzył przecierz nie zaszkodzi
Ula
gość
14-08-2007, 19:27:00