Reklama:

śpiaczka (15630)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
20-08-2007, 12:13:00

witam!

Do Ula: ja niestety mam nie mile doswiadczenie z tym miejscem. a dokladnie z chlowiekiem, ktory jest tam dyrektorem. zadufany i bezczelny. podczas rozmowy zauwazylam, ze nie ma on pojecia jak leczyc takich ludzi. rehabilitacja pozostawia duzo do myslenia. Jednak uwazam, ze moze mial zly dzien badz cos w tym typie. biore poprawke i proponuje bys osobiscie sama to zbadala. tak bedzie najlepiej.

ostatnio cos tu cicho.

kochani mam pytanie do was. czy wasze spiochy przyjmuja cos na epi i jak to co i w jakiej dawce? Juz dawno chcialam o to spytac, ale zawsze zapominam.

Magda przyznam sie szczeze, ze to co pisalas o tych metodach t jest dle mnie obce . ja pierwszy raz o czyms takim czytalam. fajnie, ze choc TY sie orientujesz bo ja jestem zielona. mozesz napisac cos wiecej jak to w praktyce wyglada. bede wdzieczna.

pozdrawiam
agnieszka
Wtajemniczona
20-08-2007, 14:03:00

Hej,
Pisałam juz wcześniej o Konstancji, generalnie miałam podobne odczucia co Agnieszka.
a co to epi?
U nas w zasadzie bez zmian, sadzamy mame na wozek, w miare mozliwossci codziennie, ostatnio ma dosc czesto otwarte oczy czasami caly dzien, ale postepow konkretnych niestety, niet
pozdrawiam wszystkich
Kaska
Isabell48
gość
20-08-2007, 17:20:00

4 lata temu mój tata po nieudanej operacji usunięcia woreczka żółciowego został wprowadzany w stan sztucznej śpiączki, trwał w nim 11 dni (podobno tylko dlatego ze miał serce jak dzwon) podczas operacji została poważnie uszkodzona trzustka, miał 63 lata kiedy zmarł, a ja byłam w 6 miesiącu ciąży
Początkująca
20-08-2007, 19:05:00

Do Mateusza. Ja znam Roberta i wierze ze kiedys sie obudzi,to tylko kwestia czasu. Ty tez musisz w to wierzyc.Wiem ze przeniesiono go do innego szpitala, czy jego stan sie poprawil?
kate
gość
20-08-2007, 19:43:00

Agnieszko napisz mi o jakie metody tobie chodzi bo niewiem ktore mialas na mysli
pozdrawiam
magda
gość