Reklama:

Neuralgia Nerwu Trójdzielnego - proszę o pomoc! (975)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
23-01-2013, 16:04:10

Mica, bardzo chciałabym Ci pomóc, nie znam jednak lekarza, który się w tym specjalizuje. Bardzo mocno ściskam kciuki za Ciebie i życzę Tobie z całego serca chwil uśmiechu w tej wrednej chorobie. Trzymaj się ciepło. pozdrawiam
Wtajemniczona
26-01-2013, 13:33:11

Obecnie jest wiele placówek i specjalistów zajmujących się tym schorzeniem, zwykle znajdują się w przychodniach przyszpitalnych. Informację gdzie powinnaś się zgłosić uzyskasz u swojego lekarza bądź w najbliższej przychodni.
gość
28-01-2013, 17:42:04

witam
Jestem po wizycie u lekarza. Diagnoza NNT. Leki przypisane amizepin i biofenac. Czy to pomoże to się okaże, dopiero wzięłam 1 dawkę, że boli jak diabli - nie muszę Wam pisać. Mam pytanie : czy ktoś brał te leki, jeśli tak to kiedy mogę się spodziewać jakiejś zmiany. O wczoraj prawie "gryzę" ścianę z bólu. Więc odrobinę nadziei , by się przydało.
gość
02-02-2013, 14:36:55

to nic nie da i tak najlepiej operować i spokój jestem po operacji poz.
gość
10-02-2013, 20:34:49

NEURALGIA NERWU TRÓJDZIELNEGO- do p. Anety g 83 , która szuka osób z neuropatia nerwu trójdzielnego i wymienia województwa takie ,takie i jeszcze inne , bo pani chce przeprowadzic ankiete za wynagrodzenie. Prosze pani czy pani wie , albo ma pojecie co to jest ból neuropatyczny , nigdy nie wziełabym od nikogo pieniedzy , ani nie opowiadała o swoim cierpieniu ,tylko chce pani powiedzieć ,że takich ludzi jest w Polsce bardzo dużo nie tylko w wybranych przez pania województwach . Nie wiem kim pani jest i nie chce wiedziec ,ale doświadczeń to ja już przeszłam sporo . Pozdrawiam Mica
gość
10-02-2013, 20:54:22