Gość 2016-03-09 15:05:48
Cóż, odniosę się do kolejnych zarzutów anonimowych osób. Nikt nikogo na siłę nigdzie nie trzyma. Każdy ma wolność wyboru i ja nie neguję tego czy ktoś chce do nas należeć czy też nie :) To jest działalność pro bono, nikt na niczym nie zarabia (co już w przypadku tego portalu jest zgoła odmienne), wszyscy pracujemy, żyjemy i chorujemy. Pobieżnie przejrzałam wątek, w którym dyskutujemy i nie widzę różnic między tym co jest w TrójDzielnych, a tym co jest tu (takie samo czarnowidztwo i narzekanie). Przy czym ja nie mam żadnego interesu (bo Panie może macie?) żeby namawiać kogokolwiek do dołączenia do nas (robiłam to tylko na początku, bo dziwnie rozmawia się samemu ze sobą ;) ) ani do powrotu.
Dodatkowo, to co Pani sugeruje to ograniczanie wolności słowa, a nigdy nie było i nigdy nie będzie we mnie zgody na takie działania. Ponadto, nie widzę powodów, dla których moja wiedza miałaby wykraczać poza podstawową znajomość choroby - mojej własnej. Nie jestem lekarzem. Jestem osobą chorą. Jestem twórcą pewnej przestrzeni. I to tylko po to, żeby ludzie mieli GDZIE (a nie JAK - proszę to rozróżnić) się wygadać.
Kolejna rzecz: nikt nikogo nie wprowadza celowo w błąd. Od tego mamy mózgi, a ja wierzę że każdy z dyskutantów umie swojego używać, żeby filtrować te informacje, które dostaje. Przecież nie od dziś krążą po sieci różnego rodzaju artykuły, na podstawie których ludzie się diagnozują. A potem lekarze załamują ręce, bo co drugi pacjent znajduje u siebie raka. Ale to nie specyfika forum/grupy dyskusyjnej tylko dostępu do wiedzy. Kiedyś, by wygrzebać takie informacje trzeba było przejść się do biblioteki i szperać w fachowych książkach. Teraz wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Ale proszę nie mieszać w to TrójDzielnych jako takich.
Życzę Pani Magdzie zdrowia, tak jak sobie i tak jak całej społeczności TrójDzielnych.