Reklama:

kręgarz z krępy (450)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
29-10-2010, 06:59:00

witam

wizyta u p. Józka, nastawienie 3 dysków C-Th spowodowalo tak ogromną ulge w 2 miesiecznym bólu, ze do konca zycia bede czuła wielką wdziecznosc do tego czlowieka:)

tego co zniszczył lekarz w L-S nie da sie juz naprawic:(
dzis załuję, ze do tego kręgarza nie trafiłam kilka lat temu.
gość
02-11-2010, 19:28:49

Jeżdżę z całą rodziną do Pana Józka od póltora roku.Mężowi powiedział co jest z Jego kręgosłupem przed zrobieniem rezonansu.Rezonans potwierdził tylko diagnozę.Po nastawieniu kręgów mąż może normalnie pracować.Przed wizytą było to nie możliwe.Pan Józek nie jest cudotwórcą ale napewno pomaga.Ja polecam,a kręgi nastawia tylko wtedy jesli wyrazi się na to zgodę.
gość
04-11-2010, 12:56:51