Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29021)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

gość
23-03-2011, 21:40:17

Mysiu!!

Ja nadal "studiuję" wszystkie wpisy..ZACHŁANNIE!!...bo tak jakoś wyszło,że po operacji lekarz nie miał czasu a rehabilitant,który miał mnie "uświadomić"..jak postępować..co robić czego nie wolno ..mnie "olał"...
Tutaj własnie dowiaduję się wszystkiego..dzięki KOCHANI..
Żałuję tylko,że wcześniej nie znalazłam tego forum...

Jeszcze raz Wszystkim dziekuję za cenne rady!!

Pozdrawiam..:)))

Halina...
Początkująca
24-03-2011, 15:22:00

Mysiu ja jestem z Wrocławia i też byłam operowana w wojskowym we Wrocławiu, druga operacja ta co ma być w kwietniu też będzie w tym samym miejscu. Moja blizna jest dość długa ale cienka i prawie niewidoczna. Co to badanie i kto Cie skierował? Pierwszy raz o nim słyszę. Odezwij się do mnie mój namiar ilomaz@interia.pl
Ilona
Początkująca
24-03-2011, 15:22:16

Mysiu ja jestem z Wrocławia i też byłam operowana w wojskowym we Wrocławiu, druga operacja ta co ma być w kwietniu też będzie w tym samym miejscu. Moja blizna jest dość długa ale cienka i prawie niewidoczna. Co to badanie i kto Cie skierował? Pierwszy raz o nim słyszę. Odezwij się do mnie mój namiar ilomaz@interia.pl
Ilona
gość
24-03-2011, 17:36:53

Pani Halino prosze o wskazowki techniczne, bedzie tutaj pani chwilowo proszona o robienie za technika. Jak powrocic do strony , na ktorej zakonczylam czytanie wpisow/ tekstow, gdyz stale zaczynam od nowa i po kilku godzinach czytania wylaczam komp.Po pracy zaczynam czytanie na tym watku ale niestety znowu od poczatku lub od konca a srodkowych stron chyba nie osiagne nigdy. Przewijam po 3 strony zeby szybciej dojsc do strony na ktorej skonczylam czytanie ale to zajmuje 3-4 godziny.Jestem zdenerwowana gdyz niczego nie potrafie sama wymodzic , i zla na siebie ze jestem taka ciemna. Zawsze pomoze w potrzebie i poratuje w biedzie Halinka lub inna dziewczynka.
Po- zdrowko . Vega
gość
24-03-2011, 19:11:13

Anuśka