Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29017)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

gość
23-05-2010, 11:34:32

Dziękuję Irenko za szybką odpowiedź. Fatalnie, że tak długo trzeba dochodzić do jakiejkolwiek sprawności. No cóż... nigdy nie byłam w szpitalu jako pacjentka (no może oprócz "porodówki" ), więc jestem zielona w całym szpitalnym temacie.

Czy mogę jeszcze prosić o informacje odnośnie badań jakie się przeprowadza przed operacją? (Mam się zgłosić na takowe wcześniej do szpitala i nie mam pojęcia o co chodzi).

Czekam z niecierpliwością na odpowiedzi i życzę wszystkim zdrówka.

Ewa
gość
24-05-2010, 10:01:33

Ewo, przepraszam że dopiero teraz odpisuję. Niebardzo wiem jakie badania będą robili Tobie, ja przed miałam tylko ekg, rtg i krew. Nic się nie martw, wszystko będzie dobrze.

irena
gość
24-05-2010, 12:46:15