Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29018)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

Wtajemniczona
07-08-2012, 09:37:07

pawi k, bogna czy ja dobrze zrozumiałam ...?cięcie jest z przodu szyi jak przy tarczycy np i przez cała szyje krtnań zaintubowaną dr dostaje się do kręgosłupa...? a dreny to gdzie są włożone...coraz bardziej się boje, oj żeby już było jutro wieczór i wizyta u drugiego neurochirurga, poza tym prosze zdradź w jakim mieście się operowałaś czy to można sobie wybrać inne miasto i lekarza ja jestem całkiem zielona
Forumowicz
07-08-2012, 10:02:05

stokrotka210863 - generalnie jak Cię zaszyją to wkładają Cię do wanny z szybko schnącym gipsem co by Cie unieruchomić i jestes taka mumią przez bite 3 miechy
a na poważnie to z reguły dziś Cię operują a jutro każą wstać i masz na szyjce kołnierz , szkoły są dwie :
1 - raczej nie zalecają na dłuższą metę nosić kołnierza bo to osłabia szyję
2 - każą nosić.
Częściej stosuję się szkołę nr 1.
Cięcie jest z przodu choć ja znam osobiście osobę, której skalpel,młotek,dłutko,frez i implant wsadzili od tyłu
A widziałaś w ogóle jak wygląda operacja ??
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Wtajemniczona
07-08-2012, 10:15:03

raf no to mnie pocieszyłeś, czy widziałam operacje, a niby gdzie miałam widzieć...wkońcu ja jestem pacjent, a nie lekarz
a co do gipsu to się zgadzam ,potem niech jeszcze dobrze i umiejętnie zdejmą to sobie odlew zrobie i powiesze na ścianie
a cięcie to jest w poprzek szyi, na dole, na górze, z boku pod uchem, no nie wiem gdzie, teraz jak byłam w sanatorium dużo młodych ludzi było po operacji, ale szwy mieli na plecach może dlatego że to był lędźwiowy
Forumowicz
07-08-2012, 10:29:32

Ja mam sznytkę z prawej strony na wysokości "jabłka adama" 2-3cm góra , jest ona bardziej z przodu natomiast u mnie już jej prawie nie widać.
http://www.youtube.com/watch?v=0pYxMmeZNDY&feature=related
tu masz wszystko
Forumowicz
07-08-2012, 10:42:53