Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29018)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

Początkujący
18-06-2013, 09:27:30

Witam, podłączę się do tego wątku gdyż nie chcę zakładać nowego. Czy dla osób ze schorzeniem kręgosłupa lepszy będzie materac termoelastyczny np. coś takiego http://xn--materace-koo-ncc.pl/materace-termoelastyczne.html czy lepiej szukać lateksowych? A może jeszcze coś innego polecicie?
gość
18-06-2013, 11:53:01

:)
Marzenko, tak tu może pracować całe ciało, chociaż ja to modyfikuję bardzo (można ręce trzymać na drążku i ćwiczyć nimi lub nie i wtedy pracują w zasadzie tylko nogi, brzuch wciągnięty, itd.)
amber,
I tu się chyba sprawdza stwierdzenie punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :)
NIE JESTEM LEKARZEM, W ZASADZIE NAWET SIĘ NIE ZNAM, więc nie jestem autorytetem!!!....ale po moich przygodach (nie wiadomo zapalenie trzonów, zapadnięcie się protezy-do oceny tylko śródoperacyjnie) mi się nie spieszy na kolejną pilną operację (ucisk na rdzeń w miejscu operowanym i kolejnej przepukliny)...i wiem, że może nawet źle robię, (no bo można gdybać) ale tak myślę, gdyby dało się cofnąć czas to bym to zrobiła, (ale wtedy nie miałam tej wiedzy) męczę się chyba tak samo, może bóle głowy mam rzadsze, ale reszta w zasadzie do bani....tylko trzeba WIERZYĆ W POWODZENIE OPERACJI BO INACZEJ NIE MA SENSU JEJ ROBIĆ!!!! Dlatego ja może wierzę mniej....dlatego dopóki można się rehabilitować i leczyć zachowawczo to ja jestem ZA :) a na koniec prawda jest jedna: ból wszystko weryfikuje i w zasadzie modlę się o to żeby mnie za szybko nie zweryfikował.
Ale po operacji 11 m-cy żyję z większym uciskiem na rdzeń (wg badań jak żyłam), wierzę (bo jestem wierząca), że nasze życie nie jest przypadkiem i pewno Ktoś mnie chroni, nie chce być lekkomyślna dlatego poddam się jej, ale raczej czekam spokojnie, nie będę się wyrywać...no chyba że ten ból mnie zweryfikuje
ale pojechałam osobiście, to dlatego, że mnie ostatnio weryfikuje
pozdrawiam
Wtajemniczona
18-06-2013, 13:28:32