Reklama:

Infolinia dla pacjentów korzystających z wentylacji mechanicznej. Jakie wsparcie czeka na pacjentów?

Stowarzyszenie Jednym Tchem

Ten tekst przeczytasz w 2 min.

Infolinia dla pacjentów korzystających z wentylacji mechanicznej. Jakie wsparcie czeka na pacjentów?

Shutterstock

Kobieta rozmawiająca przez słuchawki

Od października Stowarzyszenie Jednym Tchem uruchomiło specjalną infolinię, dedykowaną pacjentom wentylowanym mechanicznie w warunkach domowych oraz ich rodzinom. Eksperci Stowarzyszenia będą dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, zapewniając specjalistyczne porady i pomoc, co ułatwi codzienną opiekę. Pacjenci oraz ich rodziny będą mogli uzyskać wsparcie w zakresie użytkowania sprzętu medycznego, dostępnych terapii oraz radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami związanymi z wentylacją mechaniczną.

Reklama:

POWIĄZANE DYSKUSJE NA FORUM Z KATEGORII Inne tematy

gość
zlamanie sklepienia czaszki , co dalej robic prosze o pomocc
złamanie kosci czołowej i ciemieniowej z niewielkim wgłobieniem ,złamanie czaszki szczelina przechodzi przez kość czołową oraz prawą kość ciemieniową , na której jest widoczne jest wyrazne przemieszc...
zlamanie sklepienia czaszki
proszę o pomoc co dalej
Zmiany atroficzne po stłuczeniu mózgu rezonans magnetyczny
Diagnoza po rezonansie magnetycznym : U podstawy lewego płata skroniowego zmiany atroficzne mózgu po przebytym stłuczeniu widoczne na obszarze około 1,5cm. Wniosek: ognisko stłuczenia mózgu w obrębie...
Zmiany atroficzne po stłuczeniu mozgu
I dostawy lewego płata skroniowego
gość
Skurcz po embolizacji tętniaka mózgu
Cześć wszystkim, jestem bardzo zdenerwowany i potrzebuję wsparcia. U mojej mamy (60 lat) około sześć miesięcy temu podczas rezonansu magnetycznego zdiagnozowano tętniaka mózgu, prawa półkula, środkow...
gość
Proszę o pomoc
Mama, kilka lat temu udar, teraz neurolog oczywiście on linę bo mama Nie chodząca zrobione było EEG głowy w domu na podstawie tych wyników stwierdził że mama ma padaczke, został jej przepisany lek no...
Reklama:
Reklama: