Reklama:

UTRATA MOWY po udarze mózgu (89)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
03-11-2008, 10:13:00

http://www.komlogo.pl/
mają tam materiały lokopedyczne
gość
03-11-2008, 10:14:00

http://www.plock.edu.pl/prv/logopeda/komunikacja/piktogram2/piktogram2.html
gość
10-11-2008, 13:51:00

A ja jestem przerażona naszą polską szpitalną rzeczywistością. Jestem początkującym logopedą i trafiłam na drugiego w moim życiu pacjenta, który mimo, że po udarze mózgu, nie miał w szpitalu żadnego kontaktu z logopedą. W karcie wypisu diagnoza: afazja całkowita i nawet nie ma zaleceń do rehabilitacji. Jeżdżę do mojego pacjenta prywatnie i robię co mogę. I co? Po trzech spotkaniach pan potrafi wymawiac samogłoski! To dopiero początek tej historii...
Wszystkim afatykom i ich rodzinom życzę dużo cierpliwości w ćwiczeniach. Róbcie cokolwiek, aby wrócić do zdrowia! I upominajcie się o swoje prawa w szpitalach, bo ja pytajac o pracę słyszę, że "nie ma takiego zapotrzebowania"...
gość
11-11-2008, 00:37:00