Reklama:

Trileptal - poradźcie (84)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
10-11-2007, 17:58:00

O RETY... WIDZE ZE CHORZY WYPOWIADAJACY SIE NA TYM FORUM TO IMPREZOWICZE... CHE, CHE, KOGOS MI TO PRZYPOMINA, -SIEBIE, CHE,CHE, SLUCHAJCIE LUDZISKA DRODZY, JA WALCZYŁAM Z TA CHOROBA PRZEZ 12 LAT, DLA 17 LETNIEJ DZIEWCZYNY JESTES CHORA I WYKAZ CZEGO NIE WOLNO BRZMIAL JAK WYROK, POSTANOWILAM COS Z TYM ZROBIC, PODJEŁAM WYZWANIE, JESTEM UPARTA, LEKARZ MOWIŁ LEKI DO KONCA ZYCIA, ALE DLA MNIE TO BYLO COS NIEREALNEGO I POSTANOWILAM WALCZYC, BRANIE LEKÓW, ODMOWA PICIA ALKOCH, NIE PALIŁAM FAJEK, STARAŁAM SIE WYSYPIAC, ALE TO NIE BYLO TAKIE PROSTE... PRACOWAŁAM NOCKI, UFFF, ZLE JE ZNOSIŁAM ... LEKARZ POWIEDZIAŁ ODSTAWIAMY LEK PRAWIE 5 LAT BEZ ATAKU... NO I ODSTAWIŁAM... DA SIE!!!! ALE LEKI DZIAŁAJA FATALNIE NA PSYCHIKE, ALE.... SKONCZYŁAM STUDIA, I ZAMIERZAM NADROBIC CO STRACIŁAM.... POZDRO PAPA
gość
11-11-2007, 11:55:00

przez cały okres brania leków zero alkoholu? nie wyobrażam sobie tego, nie móc w weekend chlusnąć paru piwek. przy trileptalu jest napsiane że alkohol MOŻE (więc niemusi) wzmagać działania uspokajające leku więc można sptróbowac bo mam 19 lat i nie chce marnować sobie życia.
gość
11-11-2007, 23:08:00

odp do ostatniej osoby.
zycie to sobie zmarnujesz jak bedziesz imprezowac.na wszystko bedzie czas.padaczka to nie grypa zeby ja lekcewazyc a mieszanie lekow z alkoholem jest lekkomyslne i moze dojsc do czegos gorszego niz ataku.dbaj o siebie.masz dopiero 19 lat.nie zaluj tego co robisz do konca zycia.zycze wszystkiego dobrego.przemysl to.masz szanse na zaleczenie padaczki i na to ze nigdy nie wroci.
gość
11-11-2007, 23:09:00

odp do ostatniej osoby.