Reklama:

TĘTNIAK MÓZGU (4111)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
02-03-2014, 17:58:53

Gość 2014-03-02 12:38:12 jestem po klipsowaniu lekarz powiedzial oszczedny tryb zycia,nie schylac glowe w dol,nie podnosic ciezkich rzeczy M
Dawno temu miałeś klipsowanie ? dlaczego ta metoda a nie embolizacja, były jakieś przeciwskazania?
gość
02-03-2014, 19:45:52

jestem kobieta:) 2 lata po operacji tetniak byl w bardzo niedostepnym miejscu duza zawilosc zyl i obrzek mozgu operacje mialam 10 dni po wylewie a jak bylo z Toba? M
gość
02-03-2014, 19:57:43

Ja miałem embolizacje 3 lata temu po kontroli 8 miechów po zabiegu lekarze powiedzieli ż emoge juz normalnie funkcjonować wiec pracowąłem fizycznie normalnie ostatnio po kopaniu a polu tak mnie łeb rozbolała ze masakra teraz juz jest lepiej
gość
03-03-2014, 20:44:15

Od mojej embolizacji mija 1,5 roku, jeden z lekarzy chciał mnie wysłać do pracy po 182 dniach zwolnienia.Drugi zadecydował, że ten dodatkowy rok zwolnienia mi się należy. Miałam już angiografię kontrolną, nie wyszła najlepiej , są jakieś przecieki, nie kwalifikują się do poprawki. Decyzja ordynatora jest jednoznaczna do pracy, jak najszybciej, w ogóle po co to wolne. Pracuję za biurkiem, ale z ludźmi, w nerwowej atmosferze, nabawiłam się nadciśnienia, dlatego embolizacja była poprzedzona pęknięciem, wylewem podpajęczynówkowym, moim ciężkim stanem ogólnym.Cud,że wyszłam z tego cała i w miarę zdrowa.W domu robię wszystko, staram się nie schylać, ale nie pracuję na działce, nie jeżdżę na nartach, trochę spaceruję, nie mogę się denerwować- zaraz ból głowy i strach. Wracam do pracy i się boję.Ktoś ma taką sytuację i pracuje sobie spokojnie kilka lat?Co z ciężkimi pracami domowymi? A lekarze to mi prawie nic nie powiedzieli, co robić, czego unikać, jedynie lekarz rodzinny się o mnie troszczył, zabraniał, rozmawiał.M.
gość
04-03-2014, 07:31:21