Reklama:

śpiaczka (15631)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
12-02-2010, 00:00:19

Witam Was wszystkich serdecznie! Ślędzę to forum i jestem pełna podziwu dla Was wszystkich! Nie znajduję się w podobnej sytuacji jak Wy, więc nie mogę powiedzieć że wiem co czujecie, jednak łączę się w pewien sposób z Wami. Jestem studentka I roku nauk o mózgu i tematyka śpiączek jest mi bliska. Dzięki temu co piszecie dowiaduję się co śpiączka tak naprawdę oznacza- ból, czekanie, ciągła praca, silna wiara... To dzięki takim ludziom jak Wy, człowiek tak naprawdę może się czegoś nauczyć... :)

Czytam forum od niedawna, zaczęłam od początkowych post jeszcze z 2007 roku i jestem gdzieś na 100 którejś stronie i od końca od tego 841 też czytam :)

Chciałam zadać Wam pytanie, bo niestety nie mam jeszcze dużo przeczytane, czy na forum mamy osobę która była w śpiączce i się wybudziła i jest z województwa kujawsko- pomorskiego :)??

Bo widzę że na forum są osoby, które są wybudzone np Pan Grzegorz :) ale jest Pan z Warszawy :)

Proszę Was o informacje :)

Jeśli będzie potrzebne wiedzieć w jakim celu potrzebuję te informacje oczywiście to wyjaśnię :)

Pozdrawiam Was wszystkich!

Ania Z. :)
Forumowicz
12-02-2010, 05:49:40

Hej. Aniu Z. tak z Warszawy i proszę nie Pan. Pozdr
\"Sapiens est invictus, cuius etiam si corpus constringatur, animo tamen vincula inici nulla possunt\" http://www.spioch.org.pl
Wtajemniczony
12-02-2010, 18:19:38