Reklama:

śpiaczka (15630)

Forum: Neurologia - forum dla rodziny i pacjenta

gość
04-01-2018, 20:06:40

A powiedzcie mi proszę jak to jest z tym ubezwłasnowolnienie? Kiedy trzeba się za to zabrać? Od czego zacząć? Jestem zielona w temacie...Nigdy nie musiałam tego robić ale teraz sytuacja nie daje mi wyboru
Marta
gość
04-01-2018, 20:49:35

O matko, to strasznie długo zajmie.. pani w sądzie powiedziała ze ubezwłasnowolnienie to sprawa się toczy kilka miesięcy, w szpitalu kazali się przygotować za Ok 2 tygodnie .. nie wiem już co o tym myśleć..
Agnes
gość
04-01-2018, 20:56:48

Nie rozumiem jednego...czemu dali Wam czas ok 2 tyg skoro póki co Wasz tato nadal jest utrzymywany w śpiączce farmakologicznej?
Marta
gość
04-01-2018, 21:09:53

Nie mam pojęcia .. tak się lekarz określił około 2 tyg ale on nam da znać, może zamierzają go wkrótce próbować wybudzić. Ciężko się z nimi dogadać, informacje które dostaje są zdawkowe. Ja póki co wystąpiłam do sądu z wnioskiem o ustanowienie mnie jako opiekuna prawnego.
Agnes
gość
05-01-2018, 05:01:52

Agnes powiedz jakie dokumenty składałaś do sądu? Czy można wystąpić do nich tylko o ustanowienie opiekuna prawnego? Czy to przypadkiem nie łączy się z ubezwłasnowolnieniem?
Marta
gość
05-01-2018, 05:08:10

A z lekarzami i informacjami od nich też jest różnie. Niby wszyscy mówią to samo ale sposób przekazywania tych informacji jest inny za każdym razem. Generalnie u ojca na oddziale lekarze są bardzo mili i empatyczni ale ostatnio trafił nam się taki że miałam ochotę Go udusić! Też nam powiedział że niedługo ojca wypiszą do domu bo takich pacjentów nie trzymają. Byliśmy przerażeni...na szczęście inni lekarze nas uspokoili ze to tak nie wygląda. Że dopóki ojciec się nie ustabilizuje to nikt Go w takim stanie nie wypuści.
Marta
gość
05-01-2018, 06:14:15