Reklama:

O epilepsi i o naszym życiu ;) (5652)

Forum: Padaczka

gość
30-05-2016, 19:35:25

Jeju! Jak ja dawno tutaj byłam :)
Miło mi było przeczytać Waszą rozmowę Alu i Marleno :)
Ja dziś wróciłam z badań, ale innych..
Ginekolog wykrył mi cystę wielkości 5 cm, zmian rakowych nie mam ale obawiam się, że to endometrioza.... Pisałam Wam, jak jestem szczęśliwa, bo lekarz mi dał na przyszłość dobre słowa o zdrowej ciąży, a teraz mogę mieć tylko problemy..
Mam nadzieję, że u Was wszystko ok!! :)
Za miesiąc bronie swojego magistra, trzymajcie za mnie kciuki!
Gosia
gość
04-10-2016, 19:01:21

Witam. Pisałam na temat mego brata chorego. Niestety nie mam dobrych wiadości. Moj braciszek zmarł. Prawdopodobnie miał udar mózgu.
gość
02-12-2016, 12:40:54

Witajcie! Czy zagląda tu czasem Alicja, Maja, Renia lub Basia?
Może odezwałaby się któraś, co u Was słychać, jak sobie radzicie?
Watek zaniedbany, a tak fajnie tu było dawniej.
Pozdrawiam starą gwardię - odezwijcie się!
Obłoczek
gość
02-12-2016, 13:45:04

Obłoczku, ja tu zaglądam prawie codziennie, zobaczyć czy ktoś ze starej gwardii nie napisał, niekiedy zajrzy tu maja, a pozostała cześć zespołu, chyba nie.
Było fajnie, ale tak jakoś się wszystko rozmyło.
Ja siedzę w domku, od wczoraj zbieram dokumenty na komisję lekarską, jak zwykle mam stracha.
Oby tą ustawę o emeryturach jak najszybciej podpisał Prezydent, wówczas od 1.X. 2017 przejdę na emeryturę.
Pozdrawiam Alutka
gość
04-12-2016, 09:09:37

Witaj Alutka! Miło Cię widzieć na "starych śmieciach".
To trzymam kciuki, żebyś mogła przejść na tę emeryturę o czasie, zawsze to inne pieniązki i spokój z komisjami i stresem. Po prostu stabilizacja.
Ja już jestem na emeryturze i jeszcze pracuję na 1/2 etatu, żeby być z ludźmi i nie siedzieć w domu.
Trochę zdrowie szwankuje, nadal biorę leki od ciśnienia, a ostatnio cierpię na bóle kręgosłupa. Ale nie daję się, bo trzeba jakoś funkcjonować.
Pozdrawiam Obłoczek
Początkujący
09-05-2017, 17:43:58

Cześć dziewczyny !