Reklama:

MR kręgosłupa ledzwiowego operacja czy rehabilitacja (32)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

Początkujący
10-01-2015, 18:51:50

Stew66:
Mam jeszcze pytanie czy miałeś operację wykonaną klasycznie czy metodą endoskopową?
"Olfen -pomaga :)"
Początkujący
11-01-2015, 02:31:53

Witaj
Moja operacja była wykonana metodą mikrodyscektomi.
Początkująca
17-01-2015, 13:43:23

Dzień dobry. Jestem studentką fizjoterapii. Obecnie jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej na temat rehabilitacji w dyskopatii odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Bardzo chciałabym prosić Was drodzy forumowicze o wypełnienie mojej ankiety. Ankieta jest anonimowa, jej wypełnienie nie zajmie Wam dużo czasu. Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Oto link do ankiety: http://www.ankietka.pl/ankieta/171776/rehabilitacja-w-dyskopatii-odcinka-ledzwiowegokregoslupa.html
Początkujący
21-01-2015, 17:11:02

Wypełniona:)
Początkujący
21-01-2015, 17:44:07

Ankieta wypełniona
Początkujący
25-01-2015, 22:13:28

Stew66 pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
Odezwę się po operacji i dam znać jak to wszystko wygląda.
Początkujący
30-01-2015, 20:28:52

Więc jestem cały i zdrowy,witam wszystkich.
Operacja przebiegła 27 stycznia w szpitalu na banacha,operował dr.Wojciechowski.Poziom operowany L5-S1.L4-L5 nie ruszają z powodu braku objawów,taka dziwna metoda?.
Bez powikłań aczkolwiek stan był fatalny.
Jak to powiedział doktor zbita i napchana maxymalnie przepuklina uciskała korzeń kulszowy.Musieli odchylać nerw przez pachwinę przez co jest nieco podrażniony.Wygoi się kwestia czasu.Czas trwania operacji 2h.Metoda klasyczna.
Narkoza jakaś dziwna,pstryk i zostałem wyłączony i ponownie włączony:)
Zaraz po operacji zero jakiegokolwiek bólu,mrowienia,szczypania.
Zjadłem obiad i wypiłem dwie szklanki herbaty na co lekarz zwrócił mi uwagę lecz skutków ubocznych nie miałem.
Drugiego dnia obchód lekarzy i prośba o przewrócenie się na bok w celu sprawdzenia chyba opatrunku a pozniej piononizowanie.Ból straszny ale dałem radę.