Reklama:

epilepsja (5391)

Forum: Padaczka

gość
22-07-2011, 19:25:40

no więc w marcu dostałem 1 ataku, w nocy w trakcie snu-przegryziony język, ok 2-3 minut drgawek,obudzili mnie sanitariusze wezwani przez żone,pojechałem do szpitala,eeg dobre.2 tygodnie póżniej tak samo,po drgawkach nie mogli mnie dobudzić,spałem jeszcze godzine,jak sie obudziłem to nic nie pamiętałem,byłem obolały,pół dnia chodziłem skołowany.tk głowy,eeg,rezonans-wszystko cacy.tyle że takie ataki powtarzały sie co 2-3 tygodbie,na początku czerwca miałem 2 w ciągu tygodnia, potem miesiąc przerwy-równo tydzien temu nad ranem znów atak.uwierz mi też miałem nadzieje że te ataki powiązane są z chorymi zatokami.nistety zarówno laryngolog jak i neurolog mówią że jedno z drugim nie ma żadnego związku.nie jestem do końca przekonany co do słuszności diagnozy neurologa,jdnak nie jestem lekarzem... bardzo sie ciesze że mog wyżalić się na forum i podpytać ludzi którzy walczą z epi od dawna i służą radą takim jak ja dzięki!
Komentatorka
22-07-2011, 20:07:22

Dwa dni mnie nie było a tyle się tu wydarzyło.

Co do pytania o depakine to leczę się nią prawie cały czas odkąd choruje. Powiem szczerze, że z tych tabletek co próbowałam to tylko ona na mnie działa.
Skutki uboczne ma jak i wszystkie tabletki, ale jak tu ktoś wcześniej wspomniał na każdego inaczej działają tabletki.

Jeżeli chodzi o znieczulenia u dentysty to ja tam ide na całego. Owszem uprzedzam dentystę, że choruje na epi ale nie ma nigdy przeciwskazań co do znieczulenia.
Komentatorka
22-07-2011, 20:17:21

Ja też już odstawiałam tabletki. Cieszyłam się jak małe dziecko, ale z marnym rezultatem. Epi wracała jak bumerang wyrzucony pare lat wcześniej. Ciężko sie zebrać po tym zawsze, tym bardziej, że jak wraca to ze wzmożoną siłą.