Reklama:

DYSKOPATIA KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO A OPERACJA (29017)

Forum: Dyskopatia kręgosłupa

Początkująca
10-01-2023, 08:25:24

Do gościa
Ja złożyłam wniosek do powiatowego centrum orzekania o niepełnosprawności w poznaniu (bo jestem z Poznania)
Szczerze tobie powiem że jeszcze niezbyt się we wszystkim orientuje bo dopiero w grudniu złożyłam wniosek i czekam za wezwaniem na komisję.
Ale nic nie słyszałam że można składać wniosek do zus-u o grupę Jeśli ty coś wiesz to proszę napisz bo może warto.
Ja jestem zielona w tych tematach i tylko kieruje się informacjami które znalazłam na forum.
😉
Jeśli chodzi o ZUS to mam przyznane świadczenie rehabilitacyjne na okres 6 miesięcy😊
Początkująca
10-01-2023, 22:12:56

Gość 2022-10-05 10:10:14
Gość 2022-10-05 08:05:55
Mój rezonans szyjnego pół roku temu wyglądał podobnie. Dwie przepukliny w szyjnym, dziś kontrolny. W moim przypadku rehabilitacja nie daje rady. Czekam pół roku na wizytę u neurochirurga. Terminy długie ze względu na to, że jest to bardzo dobry neurochirurg. Jeżeli on zdecyduje operacje, to jej się podejmę. Wcześniejszych dwóch nie chciało mnie za bardzo operować cyt. Za młoda, nie ma Pani żadnych niedowładów itp. Generalnie podejmuje się próby od rehabilitacji, jednak też trzeba sobie to powiedzieć jasno, że mamy sieczkę w szyjnym. Mnie nawet pytali, czy nie miałam jakiegoś wypadku. Objawy mamy podobne. Ja mam jeszcze mrowienia i drętwienia. Boje się, ale nie mam chyba innego wyjścia. Grunt to znaleźć dobrego neurochirurga i zaufać, że wszystko będzie dobrze.
A jesli moge zapytac, to ile masz lat?
Poszukuje dobrego neurochirurga na NFZ mielopatia szyjna uszkodzenie rdzenia dziękuje
Forumowiczka
10-01-2023, 22:58:43

Zumba123 2023-01-10 09:25:24
Do gościa
Ja złożyłam wniosek do powiatowego centrum orzekania o niepełnosprawności w poznaniu (bo jestem z Poznania)
Szczerze tobie powiem że jeszcze niezbyt się we wszystkim orientuje bo dopiero w grudniu złożyłam wniosek i czekam za wezwaniem na komisję.